انتخاب طرح «نقشه سه بعدی هوشمند تهران»

 | تاریخ ارسال: 1397/9/24 | 

انتخاب طرح «نقشه سه بعدی هوشمند تهران» دانشگاه
به عنوان یکی از سه طرح برتر مسابقه هکاتون «دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند»

 
      طرح «نقشه سه بعدی هوشمند تهران» دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه در مراسم اختتامیه «دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند» به عنوان یکی از سه طرح برگزیده مسابقه هکاتون (اولین چالش نوآوری تهران هوشمند) شناخته شد.
     در این طرح برای اولین بار در کشور نقشه سه بعدی ساختمان ها با جزئیات بالا برای کمک به مردم جهت انتخاب ملک ارائه شده است. طرح به عنوان نمونه منطقه هفت حوض تهران را در برمی گیرد و امکان گسترش به کل تهران را نیز دارد. از کاربردهای دیگر طرح می توان به گردشگری مجازی (سفر مجازی در زمان)، مکان یابی شغلی و مسیریابی اشاره کرد.
     شایان ذکر است اعضای تیم مپسیم (MAPCIM) دانشکده معماری و شهرسازی مربوط به آزمایشگاه شهر هوشمند دکتر مصطفی بهزادفر عبارتند از: مهندس فرشاد شریعت پور دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی شهری، مهندس رضا رستمی نیکو دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ساخت دانشکده مهندسی عمران و مهندس محمدمهدی جعفری مقدم دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شاهد.
     گفتنی است طرح مذکور از جمله 11 محصولی بود که در غرفه دانشگاه در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند و طی روزهای 19 و 20 آذر ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران به نمایش درآمد.لوح تقدیر  ، آلبوم تصاویر
    
                                                                      
 

دفعات مشاهده: 1428 بار   |   دفعات چاپ: 210 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

خبرهای اخیر