فهرست اسامی ممتازین آموزشی و پژوهشی سال تحصیلی 94-93دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام شد
معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران فهرست اسامی ممتازین آموزشی و پژوهشی سال تحصیلی 94-93این دانشگاه را اعلام کرد و قرار است اول اسفند ماه 94 در مراسمی ویژه از این ممتازان تجلیل شود.
همچنین دفتر استعدادهای درخشان معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران در اطلاعیه ای شرایط انتخاب و معرفی ممتازان آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را به شرح زیر اعلام نمود.
- انتخاب ممتازین برای مقطع کارشناسی مربوط به ورودیهای سه سال اول تحصیل یعنی 93،92،91،3 نفر اول هر رشته – گرایش بر اساس معدل سال تحصیلی 93-94 خواهد بود ودر مقطع کارشناسی ارشد فقط ورودیهای مهر 93 شامل(روزانه – شبانه و مجازی )،2 نفر اول هر رشته – گرایش بر اساس معدل سال تحصیلی 93-94 منظور میگردند .(در گرایشهای با تعداد دانشجویان جاری زیر 8 نفر فقط یک جایگاه ممتازی منظور شده است .)
- در خصوص دوره های مجازی یا دانشکده هایی که ورودی بهمن سال 1392 هم پذیرش دانشجو داشته اند ، نفرات ممتازی با کسب حد نصابهای لازم در عملکرد آموزشی دو ترم اول تحصیل و با ورودیهای مهر 93 همان گرایشها سنجیده شده اند.
- دروس جبرانی در معدل و واحدهای گذرانده مقطع کارشناسی ارشد محاسبه نمی گردند .
- آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که در سال جاری تغییر رشته داشته اند، در صورت احراز شرایط، در گروه رشته قبلی سنجیده می شوند.
- حد نصاب های لازم برای مقطع کارشناسی گذراندن حداقل 30 واحد با حداقل معدل 16 در سال 94-93 می باشد.
- حد نصابهای لازم برای مقطع کارشناسی ارشد گذراندن حداقل 21 واحد با حداقل معدل 17 در سال تحصیلی 94-93، می باشد.( معدل زیر 17 تحت هیچ شرایطی مشمول ممتازی نمیباشد )
- در دانشکده هایی که در مقطع کارشناسی ارشد،برای هر دوره حداقل 21 واحد، ارائه نشده باشد، نفرات ممتاز با شرط کسب معدل (بالای 17 ) و با کمتر از 21 واحد بررسی خواهند شد.
- با مساعدت کمیته بررسی نتایج ، افرادی که اختلاف معدل کمتر از 0.05 با نفر آخر داشته اند به شرط داشتن تعداد واحد بیشتر یا برابر ، در جایگاه مشترک معرفی شده اند.
- استخراج اسامی ممتاز دکتری به شرط قبولی در امتحان جامع و تصویب پایان نامه و کسب بالاترین معدل در بین دانشجویان دکتری هر دانشکده (برای ورودیهای 92 ) صورت گرفته است.
فایل دانشجویان ممتاز مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری)
|