آگهی مناقصه عمومی سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان
دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان را با شرایط ذیل واگذار نماید.
نحوه دریافت اسناد مناقصه:
متقاضیان با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و مدارک اقدام نمایند.همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۴۲۱ اداره کارپردازی تماس حاصل فرمایند.
نوع و تضمین شرکت در مناقصه:
سپرده شرکت در مناقصه می بایست به یکی از سه روش زیر ارائه گردد.
الف) واریز نقدی به حساب شماره ۱۱۴۴۱۰۸۱۰ و شماره شبای: ۳۸۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۱۴۴۱۰۸۱۰IR نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران کد ۱۱۴۴ به نام سپرده جاری دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر.
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه:
به متقاضیان جهت تحویل فیزیکی پاکت الف خود به دبیرخانه مرکزی دانشگاه و همچنین بارگذاری پاکات (الف، ب و ج) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.Setadiran.ir از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ لغایت ساعت ۱۴:۰۰روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۷(به مدت پانزده روز) وقت داده می شود.
شرایط و توضیحات مهم:
۱- به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر تحویل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲-دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه الزامی است.
۳-شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۴- سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
۵-هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
۶-جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۴۲۱ اداره کارپردازی دانشگاه تماس حاصل نمائید. |