[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور و کاتالوگ ها::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های 1403::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۴۰۶

خبرنامه شماره ۴۰۵

خبرنامه شماره ۴۰۴

خبرنامه شماره ۴۰۳

خبرنامه شماره ۴۰۲

خبرنامه شماره ۴۰۱

خبرنامه شماره ۴۰۰

خبرنامه شماره ۳۹۹

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: آگهی مناقصه عمومی سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان ::
 | تاریخ ارسال: 1402/10/20 | 
آگهی مناقصه عمومی سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان

                  دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان را با شرایط ذیل واگذار نماید.
 
 
نحوه دریافت اسناد مناقصه:    
متقاضیان با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و مدارک اقدام نمایند.همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۴۲۱  اداره کارپردازی تماس حاصل فرمایند.
نوع و تضمین شرکت در مناقصه:
سپرده شرکت در مناقصه می بایست به یکی از سه روش زیر ارائه گردد.
الف) واریز نقدی به حساب شماره ۱۱۴۴۱۰۸۱۰ و شماره شبای: ۳۸۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۱۴۴۱۰۸۱۰IR نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران کد ۱۱۴۴ به نام سپرده جاری دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر.
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه:
به متقاضیان جهت تحویل فیزیکی پاکت الف خود به دبیرخانه مرکزی دانشگاه و همچنین بارگذاری پاکات (الف، ب و ج) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.Setadiran.ir از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ لغایت ساعت ۱۴:۰۰روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۷(به مدت پانزده روز) وقت داده می­ شود.
شرایط و توضیحات مهم:
۱- به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر تحویل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲-دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه الزامی است.
۳-شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۴- سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
۵-هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
۶-جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۴۲۱  اداره کارپردازی دانشگاه تماس حاصل نمائید.
دفعات مشاهده: 1125 بار   |   دفعات چاپ: 155 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4665