آگهی مناقصه عمومی دو مرحلهای پشتیبانی و نگهداری سختافزارها، نرمافزارهای عمومی، شبکههای محلی و وایرلسهای دانشگاه
دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمات مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیت دار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید:
موضوع خدمات |
تاریخ شروع و پایان قرارداد |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال) |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف و ب |
تاریخ و زمان بازگشایی پاکات ج |
انجام امور پشتیبانی و نگهداری سخت افزارها، نرم افزارهای عمومی، شبکه های محلی و وایرلس های دانشگاه به مدت یک سال |
۱۴۰۳/۶/۱ لغایت ۱۴۰۴/۵/۳۱ |
۲.۹۸۱.۹۸۱.۰۰۰ |
روز یکشنبه
۱۴۰۳/۴/۳۱
ساعت ۱۴:۳۰ |
روز سه شنبه
۱۴۰۳/۵/۲
ساعت ۱۴:۳۰ |
تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:
از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۶ به مدت پنج روز ضمن مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمائید.
نوع و تضمین شرکت در مناقصه به دانشگاه:
به یکی از شکلهای زیر:
الف) واریز نقدی به حساب شماره ۷۷۹۲-۰۷۱۴-۰۷۵۷-۴۰۰۱ و شماره شبای: ۷۷۹۲-۰۷۱۴-۰۷۵۷-۴۰۰۱-۰۰۰۰-۹۳۰۱IR نزد سپرده بانک مرکزی به نام تمرکز وجوه سپرده بودجه عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر.
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه به دانشگاه:
به متقاضیان جهت تحویل فیزیکی پاکت الف خود به دبیرخانه مرکزی دانشگاه و همچنین بارگذاری پاکات الف، ب و ج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.Setadiran.ir از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۷ لغایت ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۳۱ (به مدت یازده روز) وقت داده میشود.
شرایط و توضیحات مهم:
۱) در صورت عدم عضویت قبلی مناقصه گران در سامانه مذکور، مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
۲)اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۱۴۵۶-۰۲۱ جهت اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir قسمت "تماس با ما" مراجعه نمائید.
۳)به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مهلت مقرر تحویل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴)دارا بودن گواهی شورای عالی انفورماتیک رتبه ۱ تا ۴ و مراجع ذیربط
۵)دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
۶)دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه بر اساس قراردادهای منعقده طی دو سال اخیر و گواهی حسن انجام کار آنها
۷)فرم ارزیابی کیفی مناقصه گران، به پیوست شرایط مناقصه می باشد.
۸)پس از بازگشایی پاکت های "الف و ب" در کمیسیون مناقصه، پاکت های "ب" جهت بررسی و ارزیابی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع و پس از اعلام نظر آن کمیته پاکت های "ج" حاوی پیشنهاد قیمت پیشنهاد دهندگان واجد شرایط در کمیسیون مناقصه افتتاح و نتیجه مناقصه تعیین می گردد.
۹)شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
۱۰)حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکت ها بلامانع است.
۱۱) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
۱۲)جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۷۷۲۰۸۱۱۳-۷۷۲۴۰۰۶۰-۷۷۲۴۰۴۲۱ اداره کارپردازی دانشگاه تماس حاصل نمائید. |