مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1392/10/17 | 

  

  مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و پشتیبانی و مدیر دفتر برنامه و بودجه و طرح دانشگاه برگزار شد

AWT IMAGE

  روز دوشنبه ،نهم دی ماه 1392،مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و پشتیبانی و مدیر دفتر برنامه و بودجه و طرح دانشگاه علم و صنعت ایران در مجتمع فرهنگی  امام خمینی(ره) برگزار شد.

  در بخشی از این مراسم دکتر محمد علی برخورداری،سرپرست دانشگاه،فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ص) را تسلیت گفت و سپس در جمع کارکنان دانشگاه بر رعایت قانون و مقررات تاکید کرد و گفت: اولویت بنده در مدیریت دانشگاه رعایت قوانین و مقررات و شفافیت در اجرای آن است.

  وی بعد از اشاره به تبعات عدم شفاف سازی و پنهان کاری در اجرای مقررات اظهار داشت:دانشگاه می بایست قبل از اجرای هرگونه دستورالعملی آن را اطلاع رسانی نماید و ما در نظر داریم هر کاری که انجام می دهیم به صورت شفاف و بی پرده اطلاع رسانی نماییم.

  دکتر برخورداری در بخش دیگری از صحبت های خود از کارکنان دانشگاه خواست با همت و نیت خیر محیط و فضای کاری و اداری خود را دوستانه و صمیمانهتر کنند.

  سرپرست دانشگاه در پایان صحبت های خود از زحمات دکتر میرزا محمدی،معاون پیشین اداری و پشتیبانی و مدیر دفتر برنامه وبودجه و طرح دانشگاه تقدیر نمود و از دکتر سیدین و دکتر رستگاری که به ترتیب مسولیت معاونت اداری و پشتیبانی و مدیریت دفتر برنامه و بودجه وطرح دانشگاه را پذیرفته اند تشکر نمود.

  اما در ابتدای این مراسم دکتر سعید میرزا محمدی،معاون پیشین اداری و پشتیبانی که با حفظ سمت مسولیت دفتر برنامه و بودجه و طرح دانشگاه را نیز عهده دار بود به ارایه گزارش کوتاهی از عملکرد دوران مسولیت خود پرداخت و از کارکنان مجموعه اداری و پشتیبانی،دفتر برنامه و بودجه و طرح و حوزه ریاست دانشگاه به خاطر همکاری صمیمانه آنان تقدیر و تشکر نمود.

  دکتر سیدین معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه نیز در سخنانی تغییر مدیران در دانشگاهها و قبول آن را به مسابقه دوی امدادی تشبیه نمود و گفت:انشاالله همه مکمل همدیگر باشیم و بنده نیز بی تردید از تجربیات مدیران قبلی استفاده خواهم نمود.

  وی در جمع کارکنان حوزه اداری و پشتیبانی دانشگاه اظهار داشت: اطمینان دارم حضور شما عزیزان در این مجموعه بزرگترین نعمت برای بنده است و انجام این مسوولیت نیاز به همفکری و همدلی دارد که مانیز قصد داریم با برگزاری جلساتی در آینده از ایده و نظرات همکاران استفاده نماییم.

  معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه در ادامه گفت: قصد ما این است که با حفظ مقررات و رعایت عدالت،کارکرد اصلی حوزه را که پشتیبانی از کارکرد دانشگاه یا آموزش و پژوهش است دنبال کنیم.

  دکتر سعید رستگاری،مدیر دفتر برنامه و بودجه و طرح دانشگاه نیز در این مراسم یکی از مزیت های دانشگاه علم و صنعت ایران را داشتن برنامه راهبردی مصوب ازسالهای 76 دانست و گفت:داشتن برنامه راهبردی برای برنامه ریزی های بعدی یک ضرورت است که خوشبختانه این برنامه در دانشگاه علم و صنعت وجود دارد.

  وی در سخنرانی کوتاه خود همکاری همه مجموعه های دانشگاه را شرط تحقق اهداف برنامه های مختلف دانشگاه دانست.

  گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات دکتر میرزا محمدی معاون سابق اداری و پشتیبانی دانشگاه تقدیر شد.

آلبوم تصاویر

 

 


دفعات مشاهده: 7100 بار   |   دفعات چاپ: 1753 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 69 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

  تمامی حقوق برای دانشگاه علم و صنعت ایران محفوظ است.