اداره رفاه و تعاون وظیفه شناخت نیازهای رفاهی کارکنان دانشگاه و برنامهریزی و ارائه طرحهای مختلف جهت رفع این نیازها را به عهده دارد. اهم برنامههای اداره رفاه به شرح ذیل میباشد. - انجام کلیه امور مربوط به بیمه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شامل: بیمههای درمانی- بیمه تکمیلی- بیمه عمر و حادثه- بیمه سرمایهگذاری و ... - برنامهریزی سفرهای زیارتی و سیاحتی برای کلیه کارکنان دانشگاه در قالب تورهای یک روزه و چند روزه و پرداخت کمک هزینه سفر. - پرداخت کمک هزینههای نقدی و غیر نقدی به مناسبتهای مختلف در چهار چوب برنامه تدوین شده و بر اساس بودجه ابلاغی مانند ماه مبارک رمضان- عید نوروز و سایر اعیاد و مناسبتها. - برنامهریزی و هماهنگی با بانکهای مختلف جهت اخذ وامهای قرض الحسنه، خرید خودرو و کالا و سایر وامهای اضطراری. - تشویق فرزندان ممتاز اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه. - ارتباط با ادارات رفاه سایر دانشگاهها و برنامه ریزی جهت استفاده از امکانات رفاهی آنان و ارائه خدمات در اوقات غیر پیک به همکاران سایر دانشگاهها. - امور مربوط به سلف اساتید دانشگاه و برنامهریزی جهت طبخ و توزیع غذا در سلف اساتید و برگزاری میهمانیها مرتبط در این سلف. - انجام امور مربوط به مجتمع رفاهی بابلسر و برنامهریزی جهت استفاده بهینه همکاران از مجتمع. - هماهنگی جهت انجام امور رفاهی اعضای هیات علمی و هماهنگی با وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت ارائه خدمات بهتر برای اعضای هیات علمی مانند: طرح ترافیک، ویزا کارت، تخفیف بلیط هواپیمائی و ... - برنامهریزی و اجرای طرحهای مختلف رفاهی از جمله پیشنهاد طرح تشکیل شورای هماهنگی ادارات رفاه دانشگاههای تهران که سالانه یکی از دانشگاههای عضو به عنوان دبیر خانه شورا وظیفه هماهنگی و برنامهریزی جلسات و امور مربوط به شورا را بر عهده دارد. طرح ایجاد صندوق مرکزی دانشگاه- طرح مددکاری اجتماعی- طرح عیادت از بیماران- طرح تسلیت- طرح تبریک روز تولد همکاران و غیره. انجام سایر امور رفاهی که در مواقع ضروری پیش بینی میشود. |