وبینار بررسی کاربردهای علمی هوش مصنوعی در مقایسه با تبلیغات اغراق آمیز
| تاریخ ارسال: 1403/9/4 |
این وبینار با همکاری شرکت بهفالب در رویدادهای جشنواره پژوهش برگزار می گردد:
در این وبینار کاربردهای واقعی استفاده از هوش مصنوعی در برابر تبلیغات بازاریابی شرکتها قرار گرفته و بررسی میشود که تبلیغات تجاری حال حاضر از قابلیتهای هوش مصنوعی، تا چه حد با واقعیتهای موجود منطبق است؟
رئیس انجمن مدیریت فرآیندهای کسب و کار (ABPMP)
دفعات مشاهده: 346 بار |
دفعات چاپ: 64 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر