ارتباطات صنعتی

 | تاریخ ارسال: 1402/10/18 | 
در سیر تحولی و گذار دانشگاهها از گذشته تا به امروز، دانشگاههای نسل اول که مبتنی بر "آموزش و تربیت نیروی مجرب و آموزش دیده" بود، ابتدا به منظور توسعه علوم و تربیت نیروهای متخصص، به دانشگاه های نسل دوم مبتنی بر "حفظ اهمیت آموزش با تاکید بر پژوهش و گسترش مرزهای دانش" ارتقاء یافت. سپس دانشگاههای نسل دوم با هدف ایجاد ارزش افزوده و توسعه کارآفرینی در جوامع، به دانشگاه های نسل سوم مبتنی بر "آموزش، پژوهش و رشد اشتغال و صنعت برپایه دانش" متحول گردید. سیر تحولی دانشگاهها از این نیز فراتر رفته و دانشگاههای نسل چهارم و پنجم علاوه بر وظایـف دانشگاه های سه نسل گذشته، ماموریت دارند تا در شکل دهی، هدایت و راهبری آینده جامعه خود نقش ایفاء نمایند.
به عبارت دیگر، انتظار آن می رود که یک دانشگاه آموزش دهنده، پژوهشنده و کارآفرین و تحول ساز بتواند اثرات خود را در ارتقاء سطح اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی جامعه و دنیای پیرامون خود نشان دهد.
دفتر ارتباطات صنعتی دانشکده مهندسی عمران تلاش می کند تا با ارائه شرح مختصری از پروژه ها و طرحهای صنعتی- پژوهشی اساتید و دانشجویان گرامی و نیز بیان توانمندی ها و ایده های اثبات شده پژوهشی دانشجویان، تشریح نیازها و چالش های صنعت، اطلاع رسانی نسبت به فرصت های حمایت از پایان نامه و فرصت های کارآموزی و کارورزی، پتانسیلهای بالفعل و بالقوه این دانشکده را برای رفع نیازهای بخش صنعتی، نوآوری و کارآفرینی، توسعه دانش بنیان صنایع و همسوسازی پژوهشها با فناوری های نوین معرفی نماید.

-    طرحهای صنعتی اساتید
-    نیازهای صنعت
-    ایده ها
-    فرصتهای حمایت از پایان نامه ها
-    فرصتهای کارآموزی و کارورزی


 

دفعات مشاهده: 84 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر