اطلاعیه مهم آموزشی در خصوص مهلت تصویب پروپزال دانشجویان ارشد ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1403/8/9 | 
باسمه تعالی
اطلاعیه مهم آموزشی در خصوص مهلت تصویب پروپزال دانشجویان ارشد ۱۴۰۲

اطلاعیه مهم آموزشی در خصوص آخرین مهلت تصویب پروپزال دانشجویان ارشد ۱۴۰۲با توجه به آیین نامه دوره کارشناسی ارشد ورودیهای ۱۴۰۲ به بعد و ابلاغیه تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ باید حداکثر تا پایان نیمسال سوم (۳۰ بهمن ماه) پروپزال خود را در گروه تخصصی مربوطه به تصویب برسانند. آموزش دانشکده بنا به الزامات دانشگاه، اسامی دانشجویانی که تا این تاریخ پروپزال خود را به تصویب گروه نرسانند در اختیار دانشگاه قرار خواهد داد و تصویب پروپزال بعد از این تاریخ تنها در صورت دادن مجوز توسط تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مطابق با ضوابط دانشگاه صرفا با پرداخت شهریه برای ترم پنجم امکانپذیر است.لازم به ذکر است دانشجویانی که در ترم جاری واحد پایان نامه را اخذ نکردند، میتوانند فعالیتهای تحقیقاتی لازم برای تدوین پروپزال را در ترم جاری پیش برده و در ابتدای ترم چهارم، بلافاصله پس از اخذ واحد پایان نامه، درخواست تصویب موضوع را در گلستان به جریان بیاندازند.

دفعات مشاهده: 268 بار   |   دفعات چاپ: 56 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اصلاحیه انتخاب استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش مجازی

 | تاریخ ارسال: 1403/7/22 | 
قابل توجه دانشجویان محترم دوره آموزش الکترونیکی
فرایند انتخاب استاد راهنمای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی مهر ۱۴۰۲ دوره آموزش مجازی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ شروع و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۹ پایان خواهد پذیرفت.
اسامی دانشجویان واجد شرایط (۳۰درصد اول معدل هر رشته-گرایش) در فایل پیوست قید شده است.

ضرورت دارد در بازه زمانی مذکور دانشجویان فوق در صورت تمایل به پژوهش محوری، ضمن مراجعه به اعضای هیات علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت (مطابق فهرست زیر) و انجام هماهنگی های لازم جهت تعیین استاد راهنما، تایید استاد محترم را دریافت نمایند.
بدین منظور، دانشجویان باید ابتدا فرم مخصوص انتخاب استاد راهنما (فرم شماره ۱) را که به نام دانشجو بوده و منحصر بفرد می باشد از کارشناس آموزش دانشکده دریافت نمایند. سپس با مراجعه و رایزنی با اساتید محترم گروه آموزشی خود و پس از تایید ایشان، با درج نام استاد و امضای فرم شماره ۱، آن را تکمیل و تحویل استاد مورد نظر نمایند و فرم شماره ۲ را که در اختیار اساتید است، را پس از تکمیل توسط استاد، از ایشان دریافت و تحویل کارشناس آموزش نمایند.
پس از اتمام موفقیت آمیز فرآیند فوق، امکان تغییر استاد راهنما، به هیچ وجه وجود ندارد.
دانشجویانی که در بازه مشخص شده نسبت به انتخاب استاد راهنما اقدام نکنند، آموزش محور تلقی میشوند و امکان تغییر وضعیت دیگر میسر نخواهد بود.
پیشنهاد میشود قبل از مراجعه حضوری، علاوه بر مشاهده صفحه شخصی اساتید در سایت دانشکده، رزومه خود را از طریق ایمیل برای استاد مورد نظر ارسال کنید.
دانشجویان دو رشته مدیریت فناوری اطلاعات و کارآفرینی به جناب آقای خدایاری و دو رشته مدیریت کسب و کار (استراتژی و بازاریابی) و مدیریت تکنولوژی به سرکار خانم محمدخانی برای دریافت فرم شماره ۱ و تحویل فرم شماره ۲ مراجعه نمایند.
اعضای هیات علمی دانشکده (جهت تعیین استاد راهنما):
دکتر پارسا نژاد - دکتر خانی زاد - دکتر صالحی -  دکتر ذاکری - دکتر علی احمدی – دکتر جبل عاملی- دکتر سبحانی فرد - دکتر بنیادی - دکتر مشایخ - دکتر شوال پور - دکتر رفیعی آتانی- دکتر عبدالحمید- دکتر کرمانی – دکتر موسوی لقمان - دکتر جنابی – دکتر امینی- دکتر عبدالحسین زاده-دکتر محمدرضا محمدعلیها-دکتر محمد فتحیان-دکتر سیامک نوری.

دفعات مشاهده: 480 بار   |   دفعات چاپ: 69 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه جدید دوره ایمنی و بهداشت

 | تاریخ ارسال: 1403/7/8 | 
به اطلاع کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی جدید می­رساند که دوره ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE)  را باید در ترم اول و قبل از ورود به آزمایشگاه در سیستم گلستان اخذ نمایند. سپس در سیستم  LMS ویدئوهای کلاس مجازی را مشاهده نمایند و در تاریخ مشخص شده به صورت مجازی آزمون دهند.  قبولی آنان تا پایان ترم در گلستان ثبت می شود.
دانشجویان ۶ بار می توانند آزمون دهند و یکبار نمره ۵۰ کافی است. نمره درج نمی شود و در معدل تاثیر ندارد.   فایل اکسل آن به کارشناس پژوهشی دانشکده ها ارسال  می شود.
هر دانشجویی که نیاز به اخذ گواهینامه دوره جهت ارائه به خارج از دانشگاه را دارد، به کارشناس پژوهشی دانشکده خود مراجعه نماید.

دفعات مشاهده: 431 بار   |   دفعات چاپ: 76 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

فراخوان ثبت نام انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/6/20 | 

از کلیه دانشجویان واجد شرایط دعوت می‌شود، در فرایند انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ از تا ۱۰ لغایت ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه سجاد ثبت نمایند. لازم به ذکر است دانشجویان گرامی پس از ورود به سامانه سجاد با نام کاربری و رمز عبور شخصی، عنوان دانشجوی سرآمد را در پروفایل شخصی خود مشاهده نموده و اقدام به ثبت نام نمایند.
 
شیوه نامه اجرایی شناسایی و حمایت از دانشجویان سرآمد دانشگاه

دفعات مشاهده: 502 بار   |   دفعات چاپ: 104 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

در خصوص دانشجویان پژوهش محور ارشد ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱

 | تاریخ ارسال: 1403/6/10 | 
باسمه تعالی
اطلاعیه آموزشی مربوط به دانشجویان پژوهش محور ارشد ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱نظر به نزدیک شدن به زمان انتخاب واحد ترم پیش رو (۲۴ شهریور)، لازم است کلیه دانشجویان پژوهش محور مقطع ارشد ورودی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱، قبل از انتخاب واحد گزارش پیشرفت کار تدوین پروپزال/پایان نامه خود را به استاد محترم راهنما ارائه نمایند. لازم به ذکر است درخواست انتخاب واحد دانشجویان پس از ثبت در گلستان برای اساتید راهنما ارسال میشود و اساتید راهنما مجاز هستند در صورت عدم اطلاع از پیشرفت کار دانشجو، نسبت به عدم موافقت (تایید) و برگرداندن درخواست دانشجو اقدام نمایند. بنابراین برای جلوگیری از بروز مشکل در ثبت نام، لازم است دانشجویان قبل از انتخاب واحد نسبت به ارائه گزارش پیشرفت به استاد راهنما و دریافت نظرات ایشان اقدام نمایند.

دفعات مشاهده: 585 بار   |   دفعات چاپ: 104 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تقویم آموزشی نیم سال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳

 | تاریخ ارسال: 1403/6/7 | 
تقویم آموزشی مصوب نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ (نیمسال ۴۰۳۱)



دفعات مشاهده: 840 بار   |   دفعات چاپ: 108 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه دفاع دکترای آقای عماد چیذری دانشجوی دکتری رشته مدیریت تکنولوژی

 | تاریخ ارسال: 1403/6/5 | 
آقای عماد چیذری دانشجوی دکتری رشته مدیریت تکنولوژی انتقال تکنولوژی از رساله خود با عنوان
"
تدوین نقشه راه فناوری صنعت ماهواره و طراحی سبد فناوری مبتنی بر آن "
به راهنمایی آقای دکتر سید حسن صدیقی و مشاوره آقای دکتر میرسامان پیشوایی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ ساعت۱۶:۳۰ دفاع خواهند نمود.

دفعات مشاهده: 750 بار   |   دفعات چاپ: 131 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره ۳ مصاحبه دکتری - اسامی اساتید دارای ظرفیت

 | تاریخ ارسال: 1403/3/30 | 
قابل توجه داوطلبین مصاحبه تخصصی دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳
 ( اسامی اساتید دارای ظرفیت )

ضمن عرض تبریک پذیرش در مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی۱۴۰۴- ۱۴۰۳ بدینوسیله اسامی اساتید دارای ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ در دانشکده مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت به شرح جدول زیر اعلام      می گردد.
ردیف نام استاد مرتبه علمی رشته گرایش
مدیریت فناوری
سیاستگذاری علم و فناوری
۱ دکتر علیرضا علی احمدی استاد روزانه
۲ دکتر سعید شوال پور دانشیار روزانه و پردیس
۳ دکتر علی بنیادی دانشیار روزانه و پردیس
۴ دکتر یاسر سبحانی فرد دانشیار پردیس
۵ دکتر عطاء رفیعی آتانی استادیار پردیس
۶ دکتر امیر ذاکری استادیار پردیس
۷ دکتر مهدی عبدالحمید استادیار روزانه
۸ دکتر محمدرضا پارسانژاد استادیار روزانه
۹ دکتر جواد مشایخ استادیار روزانه

























لازم است متقاضیان محترم قبل از حضور در جلسه مصاحبه آشنایی کافی با زمینه تخصصی اساتید فوق حاصل نمایند.

دفعات مشاهده: 879 بار   |   دفعات چاپ: 158 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

زمانبندی مصاحبه تخصصی پذیرش دکتری سال ۱۴۰۳

 | تاریخ ارسال: 1403/3/27 | 
بسمه تعالی
    ضمن عرض تبریک، جدول زمان‌بندی مصاحبه تخصصی داوطلبین به شرح زیر اعلام می‌گردد. از مراجعین محترم درخواست می گردد یک ساعت پیش از زمان مصاحبه در دانشگاه علم وصنعت ایران ، مجتمع شهید چمران دانشکده مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت طبقه چهارم حضور داشته باشند.

مصاحبه روز اول یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
ردیف شماره پرونده داوطلب نام نام و نام خانوادگی ساعت مصاحبه
۱ ۵۹۳۱۸ حمید بهزاد ۸:۳۰
۲ ۵۹۶۰۱ سمانه منجم ۸:۵۰
۳ ۵۹۶۵۳ محمد ابکار ۹:۱۰
۴ ۵۹۷۹۸ محمد سلیمانی ۹:۳۰
۵ ۶۰۱۸۸ شهلا صفارزاده ۹:۵۰
۶ ۶۰۲۲۶ فرشته همدانچی ۱۰:۱۰
۷ ۶۰۳۹۹ میثم گچلو ۱۰:۳۰
۸ ۶۰۴۵۳ علی خاکپاش ۱۰:۵۰
۹ ۶۰۴۶۵ سیده فائزه غمخواری ۱۱:۱۰
۱۰ ۶۰۴۶۹ فاطمه اساسی ۱۱:۳۰
۱۱ ۶۰۷۴۵ مهدی حیات داودی ۱۳:۳۰
۱۲ ۶۰۷۴۹ علیرضا امامی ۱۳:۵۰
۱۳ ۶۰۷۵۱ حامد عبداللهی علی بیک ۱۴:۱۰
۱۴ ۶۰۷۵۲ سید محمد حسین احمدی ۱۴:۳۰
۱۵ ۶۰۷۵۳ علی فرامرزی ۱۴:۵۰
۱۶ ۶۰۷۵۸ محمد مهدی گرجی ۱۵:۱۰
۱۷ ۶۰۷۶۲ محمد جواد ره پیک ۱۵:۳۰
۱۸ ۵۸۹۰۳ محمد امین حیدری ۱۵:۵۰
۱۹ ۶۰۴۶۶ مریم سیفی کارقمی ۱۶:۱۰
۲۰ ۶۰۴۶۷ سعیده حبیبی اصل ۱۶:۳۰
۲۱ ۶۰۷۵۴ امیررضا مزینانی ۱۶:۵۰

مصاحبه روز دوم دوشنبه۱۴۰۳/۰۴/۱۱
ردیف شماره پرونده داوطلب نام نام خانوادگی ساعت مصاحبه
۱ ۶۰۴۶۴ الهه کرمعلی زاده ۸:۳۰
۲ ۶۰۴۷۱ زینب جهانبخش ۸:۵۰
۳ ۶۰۷۵۰ علیرضا محسنی فر ۹:۱۰
۴ ۶۰۷۶۹ امیر محمدنژاد شوئیلی ۹:۳۰
۵ ۶۰۰۴۸ حسین صمدی میارکلائی ۹:۵۰
۶ ۶۰۱۹۷ علیرضا والا ۱۰:۱۰
۷ ۶۰۳۹۰ سجاد رجبی ۱۰:۳۰
۸ ۶۰۴۶۳ سیده صدیقه سجادی راد ۱۰:۵۰
۹ ۶۰۷۴۳ مصطفی کوهی ۱۱:۱۰
۱۰ ۶۰۷۶۶ سید هادی امیرآبادی زاده ۱۱:۳۰
۱۱ ۶۰۴۷۲ مژگان معقول ۱۳:۳۰
۱۲ ۶۰۷۴۴ سید سجاد حسینی ۱۳:۵۰
۱۳ ۶۰۷۵۷ عسگر سرمست ۱۴:۱۰
۱۴ ۵۸۴۱۵ زینب محمدی ۱۴:۳۰
۱۵ ۵۸۴۹۷ امیرحسین فرجی سماکوش ۱۴:۵۰
۱۶ ۵۸۵۵۸ حامد احمدی ۱۵:۱۰
۱۷ ۵۸۶۰۵ مهدی رستمی ۱۵:۳۰
۱۸ ۵۸۶۲۶ شقایق جلیلوند ۱۵:۵۰
۱۹ کلیه متأخرین با هماهنگی قبلی با آموزش دانشکده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ از ساعت ۱۵ به بعد

 

دفعات مشاهده: 999 بار   |   دفعات چاپ: 231 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه بارگذاری مدارک مصاحبه دکتری

 | تاریخ ارسال: 1403/3/20 | 
 بسمه تعالی
بدینوسیله نکات مهم ذیل به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتری دانشکده مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت سال تحصیلی ۱۴۰۳ این دانشگاه می‌رساند:
  • کلیه داوطلبین فرم تکمیل شده پیوست همراه با مستندات مرتبط را در سامانه گلستان دانشگاه، از  ۱۵/ ۰۳ /۱۴۰۳  لغایت   ۰۳/۲۳ /۱۴۰۳ بارگذاری نمایند.
( فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی)
آدرس سامانه :https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm
نام کاربری: شماره داوطلبی +۰۶۰۰۰ (بدون فاصله)
 گذرواژه : کدملی 
( به‌عنوان مثال نام کاربری داوطلبی با شماره ۱۲۳۴۵۶ می‌شود: ۰۶۰۰۰۱۲۳۴۵۶)
 در صورت اعلام اینکه سامانه گلستان نام کاربری و گذرواژه را نمی‌پذیرد( فراموشی یا تغییر توسط خود داوطلب و ...) می‌توانید گذرواژه را بازیابی نمایید.
​​​​​​
  • جلسات مصاحبه‌ در روزهای یکشنبه ۱۰ تیر  لغایت سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. جدول زمانبندی دقیق مصاحبه برای هر داوطلب متعاقباً اعلام خواهد شد. 
 مدارک لازم جهت ارائه در سامانه دانشگاه (ارائه اصل مدرک در مراحل بعدی ضروری می‏‌باشد) :
    1. فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی داوطلبان ( لازم است داوطلبان ارجمند فرم مزبور را از سایت دریافت کرده و اطلاعات مربوطه را در این فرم تایپ نموده و سپس فرم تکمیل شده را به فرمت pdf   در سایت بارگذاری کنند)
    2. تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه
    3. تصویر پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه یا فیش واریزی
  • پرداخت مبلغ ۲.۲۰۰.۰۰۰۰(دو میلیون و دویست) هزار ریال معادل ۲۲۰.۰۰۰هزارتومان
  1.  مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و ...).لازم به توضیح است برای مقالات پذیرفته شده که هنوز چاپ نشده اند، ارائه نامه پذیرش الزامی است. همچنین فرم تکمیل شده تایید مستخرج از پایان‌نامه بودن مقالات ، برای مقالاتی که مستخرج از پایان نامه متقاضی می باشند، ضروری است.
در توضیح بند ۶، ارائه مدارک زیر در سامانه الزامیست:
           الف) صفحه اول مقالات مجلات که به چاپ نهایی رسیده و کنفرانس های برگزار شده.(لطفا از بارگذاری مقالات ارسال شده برای داوری یا در مرحله بازنگری خودداری شود ) . 
          ب) تصویر جلد و شناسنامه کتاب های تالیف و ترجمه شده.
  1. تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی معدل برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد) که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکر شده باشد به همراه ریز نمرات (درصورتی که مدرک کارشناسی ناپیوسته باشد ارائه تصویر مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد)
  2. در مواردیکه ریز نمرات کارشناسی ارشد دارای نمره پایان‌نامه نمی‌باشد، ارسال صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد الزامی است.
  3. تصویر مدرک زبان معتبر (TOEFL، TOLIMO، MSRT، IELTS) در صورت داشتن
  4. گواهی معتبر مبنی بر داشتن شرایط استفاده از سهمیه قبول شده ( ویژه مربیان، رزمندگان و ایثارگران )

سایر ملاحظات:
۱با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان،مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه می‌باشد.
۲صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می‌باشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایند پذیرش داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
۳زمانبندی دقیق مصاحبه‌ها که به صورت حضوری برگزار می‌شود نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
۴لازم است تا دعوت‌شدگان به مصاحبه به صورت مستمر سایت دانشکده به نشانی pe.iust.ac.ir و سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی pga.iust.ac.ir  را بررسی نموده تا در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه­‌ها قرار گیرند.
  • در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره  ۷۳۲۲۸۰۰۷ تماس بگیرید .

                                                    تحصیلات تکمیلی دانشکده  مدیریت ، اقتصاد و مهندسی پیشرفت
  

دفعات مشاهده: 852 بار   |   دفعات چاپ: 157 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش
دوره HSE - 1400/11/11 -
وبینار - 1400/7/28 -
آزمون زبان - 1399/6/25 -