دفعات مشاهده: 6608 بار | دفعات چاپ: 1808 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
دانشجویان مشمول خدمت سربازی جهت صدور معافیت تحصیلی
| تاریخ ارسال: 1401/10/3 |
قابل توجه دانشجویان مشمول خدمت سربازی جهت صدور معافیت تحصیلی
به نام خدا
پیرو اطلاع رسانی که در زمان ثبتنام انجام شد، دانشجویان مشمول خدمت سربازی موظف میباشند درخواست معافیت تحصیلی ثبت نمایند که متاسفانه تعدادی از این دانشجویان در این خصوص اقدامی ننمودهاند؛ بنابراین باید در اسرع وقت به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه کرده و درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت کنند. نکات: ۱- جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی، نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی مورد نیاز است که هنگام ثبت درخواست باید شماره و تاریخ نامه مذکور در قسمت سوابق تحصیلی وارد شود. ۲- در ثبت درخواست معافیت تحصیلی داخل، مقطع تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد باید "فوق لیسانس غیر پزشکی ناپیوسته" با کد ۴۰انتخاب شود. ۳- بعد از ثبت درخواست معافیت تحصیلی، هزینه کارمزد درخواست باید پرداخت شود که ممکن است فعال شدن روند پرداخت بعد از ثبت درخواست، مدت زمان کوتاهی به طول بیانجامد؛ بنابراین چنانچه دانشجویی درخواست معافیت تحصیلی را ثبت کرده اما تا کنون از طرف دانشگاه تایید نشده، این احتمال وجود دارد که هزینه کارمزد درخواست را در سامانه سخا پرداخت نکرده باشد. ۴- پس از تایید درخواست توسط دانشگاه، پیامکی توسط سامانه سخا با محتوای "صدور مجوز ثبتنام" ارسال میشود که نشاندهنده تکمیل درخواست بوده و پس از مدتی نیز معافیت تحصیلی صادر میشود؛ بنابراین نیازی به پیگیری حضوری یا تلفنی توسط دانشجو نمیباشد. همچنین جهت اطمینان میتوان شماره کلاسه معافیت تحصیلی را در سامانه گلستان در اطلاعات جامع دانشجو، زدن دکمه پرسنلی و در کادر نظام وظیفه و بورسیه مشاهده کرد. ۵- پذیرفتهشدگانی که حین خدمت سربازی بوده و در سامانه سخا نیز درخواست دادهاند، پس از تایید توسط دانشگاه، نتیجه درخواست به وضعیت معرفی به یگان جهت ترخیص تغییر مینماید که در این مرحله متقاضی میبایست به نزدیکترین معاونت وظیفه عمومی سطح کشور مراجعه و پس از دریافت برگه ترخیص از خدمت به محل خدمت خود مراجعه و نسبت به انجام مراحل ترخیص از خدمت اقدام کند و سپس به همراه برگه ترخیص مجددا به یکی از معاونتهای وظیفه عمومی سطح کشور مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات ترخیص از خدمت اقدام و مجوز ثبتنام (معافیت تحصیلی) نامبرده صادر میگردد.
دفعات مشاهده: 3669 بار | دفعات چاپ: 504 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
اطلاعیه متقاضیان استفاده از خوابگاه در ایام امتحانات
| تاریخ ارسال: 1401/2/24 |
قابل توجه دانشجویان گرامی واحد نور
با سلام واحترام؛
به استحضار می رساند با عنایت به برگزاری امتحانات به صورت حضوری در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، مقتضی است جهت استفاده از خوابگاه در ایام امتحانات (از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۰۲) درخواست کتبی خود را با تعیین روزهای مشخص، به نشانی الکترونیکی shadmehr_aiust.ac.ir، تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ارسال فرمایید.
شایان ذکر است پس از بررسی شرایط موجود، صدور معرفی نامه های مربوطه در روزهای ۱۶-۱۷-۱۴۰۱/۰۳/۱۸ انجام خواهد شد. نکته حاپز اهمیت اینکه اولویت با دانشجویان روزانه و غیر بومی بوده و دانشجویان شبانه نیز در صورت وجود ظرفیت، برنامه ریزی های لازم جهت اسکان این دست از دانشجویان صورت خواهد پذیرفت که هزینه های مربوطه آن قبل از صدور معرفی نامه اخذ می گردد.
دفعات مشاهده: 3819 بار | دفعات چاپ: 570 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
قابل توجه دانشجویان جدیدالورود واحد نور
| تاریخ ارسال: 1400/8/30 |
به اطلاع دانشجویان جدیدالورود می رساند
پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص ارسال مدارک اعلامی تا ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ خواهشمند است نسبت به ارسال فرم اطلاعات پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی برگرفته از سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام و در مهلت مقرر به این دانشکده ارسال فرمائید.
شایان ذکر است دانشجویان روزانه علاوه بر ارسال اصل مدرک کارشناسی می بایست فرم پیوست را تا مهلت مقرر تکمیل و به آموزش واحد نور ارسال نمایند.
برگ تقاضانامه برای بهرهمندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور برای پذیرفته شدگان دوره روزانهی ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۸ ریاست محترم دانشگاه علم و صنعت ایران اینجانب .............. متولد ................ به شماره شناسنامه ................. صادره از ............... فرزند ............... پذیرفته شده در رشتهی .................... ورودی تحصیلات تکمیلی(دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ......... که با اطلاع کامل از لایحه قانونی اصلاح مواد هفت و هشت قانون تامین وسائل و امکانات تحصیل اطفال و جوانان ایرانی که در جلسه مورخ ۱۲/۰۳/۵۹ شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسیده است و قبول تکالیف خود، علاقهمند هستم در طول دوره کارشناسی ارشد از مزایای آموزش رایگان طبق قانون مذکور استفاده نموده و تعهد مینمایم که در برابر مدت استفاده از تحصیلات رایگان در هر موسسهای که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مقرر نموده خدمت نمایم. خواهشمند است دستور فرمائید نام اینجانب را طبق مقررات ثبت نمایند.
امضای دانشجو: تاریخ تکمیل:
دفعات مشاهده: 5317 بار | دفعات چاپ: 949 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ واحد نور
| تاریخ ارسال: 1400/8/1 |
بهنام خدا
قابل توجه پذیرفتهشدگان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ (روزانه و نوبتدوم) واحد نور دانشگاه علم و صنعت ایران
ضمن عرض تبریک قبولی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه و با آرزوی موفقیت به اطلاع میرساند ثبتنام ورودیهای کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ به صورت غیر حضوری از طریق سیستم گلستان انجام میگیرد.
پذیرفتهشدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات به سامانه گلستان golestan.iust.ac.ir مراجعه نمایند. برای ورود به سامانه گلستان، نام کاربری (شماره داوطلبی + u۰۰۱) و رمز ورود (کدملی) میباشد.
مثال: شماره داوطلبی: ۱۳۴۵۶۶ --> نام کاربری: u۰۰۱۱۳۴۵۶۶
تصویر مدارک لازم جهت بارگذاری:
۱- مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. گواهی معدل با ذکر تاریخ فارغ التحصیلی و یا نامه ابطال معافیت تحصیلی هم قابل قبول است.
تبصره ۱: پذیرفتهشدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند باید مدرک کاردانی خود را هم بارگذاری کنند.
تبصره ۲: ارسال اصل مدرک کارشناسی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات) پذیرفتهشدگان دوره روزانه و تصویر برابر اصل شده مدرک کارشناسی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات) پذیرفتهشدگان دوره نوبتدوم حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ به تحصیلات تکمیلی دانشگاه (به صورت حضوری یا پستی) الزامی است. در غیر اینصورت برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ مجوز ثبتنام صادر نمیشود. پذیرفتهشدگان واحدهای نور و دماوند مدرک مذکور را به آموزش واحد مربوطه ارسال کنند.
۲- شناسنامه از تمامی صفحات آن.
۳- کارت ملی (پشت و رو).
۴- عکس پرسنلی.
۵- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان.
۶- پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت میباشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی در اسرع وقت (حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۰) از طریق سامانه وظیفه عمومی اقدام نمایند. بدینمنظور با مراجعه به این صفحه میتوان از راهنماییهای موجود استفاده نمود. لازم به ذکر است در ثبت درخواست معافیت تحصیلی، تاریخ شروع به تحصیل حتما ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ قید گردد.
۷- در مورد پذیرفتهشدگانی که در حین خدمت سربازی میباشند، لازم است نسبت به ترخیص و درخواست معافیت تحصیلی، مطابق بند ۶ اقدام نمایند. پذیرفتهشدگانی که ترخیص از خدمت خود را در بدو ثبتنام انجام ندهند از ادامه تحصیل محروم خواهند شد.
۸- پذیرفتهشدگان نوبتدوم (شبانه) وجه شهریه خود را (مطابق وبگاه bcu.iust.ac.ir) در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت نمایند؛ در غیر اینصورت ثبتنام آنان انجام نخواهد گرفت.
۹- انتخاب واحد درسی پذیرفتهشدگان پس از تائید مدارک بارگذاری شده و دریافت پیامک پذیرش، توسط دانشجو حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ازطریق سامانه گلستان https://golestan.iust.ac.ir انجام پذیرد.
۱۰- برای شرکت در کلاسهای درس باید در سامانه its.iust.ac.ir ثبتنام کنید و شروع کلاسها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰ از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ میباشد. بدیهی است داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغالتحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نباشند، ثبتنام آنان لغو خواهد شد. ضمنا هر زمان مشخص شود که دانشجو، حقایقی را عمدا یا سهوا کتمان نموده، در هر مرحله (ثبتنام، حین تحصیل و ...) که باشد، قبولی وی لغو خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب میگردد.
دفعات مشاهده: 3102 بار | دفعات چاپ: 771 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
ارزشیابی اساتید
| تاریخ ارسال: 1400/3/8 |
به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند که فرایند ارزشیابی اساتید در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ الی چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ در سامانه گلستان انجام خواهد شد. لذا از دانشجویان گرامی خواهشمند است در زمان مقرر با مراجعه به سایت گلستان عملیات ارزشیابی را انجام دهند. دقت فرمائید در انتهای فرایند از کلید اعمال تغییرات استفاده نمائید(کلید بررسی تغییرات به تنهایی کافی نیست)
نکته بسیار مهم : دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به انجام ارزشیابی ننمایند و یا مراحل ارزشیابی کلیه دروس را به طور کامل به اتمام نرسانند، انتخاب واحد نیمسال آینده آنان با تاخیر انجام خواهد شد. و هیچ دلیلی پذیرفته نخواهد شد.
دفعات مشاهده: 4149 بار | دفعات چاپ: 901 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
دانشجویان گرامی ورودی ۹۹-۹۸ واحد نور
| تاریخ ارسال: 1399/11/8 |
به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی واحد نور می رساند که تا پایان بهمن ماه سال جاری مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده دانشجویی را به این واحد به صورت پستی ارسال نمایند.
۱- دانشجویان روزانه : اصل مدک کارشناسی ، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی ، ۶ قطعه عکس پشت نویسی شده
۲- دانشجویان نوبت دوم : کپی مدرک تحصیلی برابر اصل شده ، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی، ۶ قطعه عکس پشت نویسی شده
آدرس پستی: مازندران - نور- خیابان پاسداران روبه روی دادگستری - دانشگاه علم وصنعت ایران - واحد نور کد پستی۴۶۴۱۶۵۳۷۷۶
دفعات مشاهده: 4165 بار | دفعات چاپ: 886 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی واحد نور
| تاریخ ارسال: 1399/11/5 |
به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی واحد نور می رساند با توجه به مصوبه شورای آموزشی و پژوهشی این واحد، دانشجویان با هماهنگی مدیران گروه مربوطه خود می بایست تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به معرفی استاد راهنما و اعلام موضوع پایان نامه اقدام نمایند. شایان ذکر است که مقالات علمی دانشجویان نیز می بایست با نام واحد نور دانشگاه علم وصنعت ایران ثبت گردد.
دفعات مشاهده: 3810 بار | دفعات چاپ: 833 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
دانشجویان مهندسی صنایع واحد نور
| تاریخ ارسال: 1399/10/13 |
قایل توجه دانشجویان گرامی مهندسی صنایع تاریخ امتحان درس منابع انسانی از ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ به ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ و درس تئوری تصمیم گیری از ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ به ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ساعت ۱۰ الی ۱۲ تغییر یافت.
دفعات مشاهده: 3636 بار | دفعات چاپ: 954 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر
دانشجویان مهندسی کامپیوتر واحد نور
| تاریخ ارسال: 1399/10/13 |
قابل توجه دانشجویان گرامی مهندسی کامپیوتر تاریخ امتحان درس سیستم های عامل پیشرفته از ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ به ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ و درس آزمون نرم افزار از ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ به ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ساعت ۱۰ الی ۱۲ تغییر یافت.
دفعات مشاهده: 3262 بار | دفعات چاپ: 798 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر