[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
فرآیندهای کاری::
بروشور ها و کاتالوگ های تولیدی توسط اداره روابط عمومی::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی::
تسهیلات پایگاه::
اخبار ویژه ورودی های جدید1402::
آرشیو ماهنامه خبری وزارت علوم::
آرشیو گزارش های تصویری::
تور مجازی::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نشریه پیام شماره 90
نشریه پیام شماره89
نشریه پیام شماره ۸۸
نشریه پیام- شماره 87
نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک دانشگاه

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۳۹۸

خبرنامه شماره ۳۹۷

خبرنامه شماره ۳۹۶

خبرنامه شماره ۳۹۵

خبرنامه شماره ۳۹۴

خبرنامه شماره ۳۹۳

خبرنامه شماره ۳۹۲

خبرنامه شماره ۳۹۱

خبرنامه شماره ۳۹۰

خبرنامه شماره ۳۸۹

خبرنامه شماره ۳۸۸

خبرنامه شماره ۳۸۷

خبرنامه شماره ۳۸۶

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
آرشیو خبرنامه آموزش عالی
..
حدیث از حضرت علی(ع)
مَن جاءَتهُ مَنِیَّتُهُ وهُوَ یَطلُبُ العِلمَ فبَینَهُ وبَینَ الأنبیاءِ دَرَجَهٌ؛
هر کس در حال طلب دانش مرگش فرا رسد ، میان او و پیامبران تنها یک درجه تفاوت باشد .
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: معرفی روابط عمومی ::

  الف) مقدمه:

  ساختار، جایگاه تشکیلاتی، شرح وظایف زیرساخت‌ها و الگوی نیروی انسانی روابط عمومی، به استناد «آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی» مصوب هیات محترم وزیران به شماره 65354 / ت 37374 هـ مورخ 27/4/1386 و «دستور العمل اجرایی ساختار، پست سازمانی و شرح وظایف روابط عمومی دانشگاه‌ها و... » که در جلسه مورخ 8/5/1388 به تائید مقام محترم وزارت رسیده و طی نامه شماره 4497/15 مورخ 1/6/88 معاون وزیر و رئیس هیات‌های امناء و هیات‌های ممیزه،‌ به دانشگاه‌ها ابلاغ گردیده است؛ به شرح زیر ارائه می‌گردد:

 

  ب) اهداف:

  1- تبیین جایگاه و نفش والای روابط عمومی در دانشگاه به منظور هویت بخشی به فعالیت‌های آن در راستای اهداف علمی- فناوری چشم‌انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛

  2- ارتقاء نقش و جایگاه روابط عمومی در دانشگاه از طریق:

  1-2- تعیین حدود و ثغور وظایف روابط عمومی به منظور شناخت مدیران ارشد دانشگاه از وظایف روابط عمومی؛

  2-2- شناخت شاغلین روابط عمومی از وظایف و مسئولیت‌های خود؛

  3- تاکید بر حضور روابط عمومی در کنار مدیریت ارشد دانشگاه به منظور مشارکت در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری؛

  4- ایجاد ساختاری مناسب و کارآمد برای تقویت روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و سایر دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


  ج) جایگاه تشکیلاتی

  1- به استناد ماده 4 آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مصوب هیات محترم وزیران به شماره 65354 / ت 37374 هـ مورخ 27/4/1386، مدیر روابط عمومی در کلیه دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور رئیس دانشگاه می‌باشد و مستقیماً زیر نظر عالی‌ترین مقام مسوول آن دانشگاه فعالیت خواهد کرد.

  2- مدیر روابط عمومی هر دانشگاه از میان افراد دارای خلاقیت، تحرک و آگاهی سیاسی- اجتماعی و رسانه‌ای و تا حدامکان مرتبط با رشته روابط عمومی و با هماهنگی مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب می‌شود.

  3- مدیر روابط عمومی به منظور انجام هر چه بهتر فعالیت‌ها و اثربخشی بیشتر در شوراهای تصمیم‌گیری نظیر هیات رئیسه، شورای دانشگاه، شورای فرهنگی و... شرکت می‌نماید.

  4- عالی‌ترین مقام دانشگاه، سخنگوی دانشگاه را از میان مسوولان ارشد با اولویت مدیر روابط عمومی انتخاب می‌نماید و مواضع رسمی دستگاه از سوی سخنگوی آن دانشگاه اعلام خواهد شد.

  د) بودجه

  سازمان‌ها موظفند بودجه مورد نیاز فعالیت‌های روابط عمومی را به طور اختصاصی پیش‌بینی نمایند و هنگام مبادله موافقت‌نامه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آن را به عنوان هزینه‌های ضروری سازمان منظور کنند و در اختیار روابط عمومی قرار دهند.

  براساس ماده 9 مصوبه شماره65354/ ت37374 هـ به تاریخ 27/4/86 هیات محترم وزیران دستگاه‌ها موظفند حداقل دو در هزار بودجه جاری ستادی خود را به تفکیک برای فعالیت‌های روابط عمومی و اطلاع رسانی درنظر گیرند و هنگام مبادله موافقت‌نامه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور آن را به عنوان هزینه‌های ضروری دستگاه منظور کنند و در اختیار روابط عمومی‌ها قرار دهند.

دفعات مشاهده: 6839 بار   |   دفعات چاپ: 1582 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4657