|
|
|
|
مکاتب فکری در زمینه ی یادگیری |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/4/6 | |
|
مکاتب فکری در زمینه یادگیری - فایل به زبان انگلیسی است |
|
دفعات مشاهده: 4455 بار | دفعات چاپ: 963 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
طرح تجربه تدریس |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طرح تجربه تدریس |
|
دفعات مشاهده: 4618 بار | دفعات چاپ: 886 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
طرح برگزاری دوره های صلاحیت مدرسی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طرح برگزاری دوره های صلاحیت مدرسی |
|
دفعات مشاهده: 4718 بار | دفعات چاپ: 979 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
طراحی پل کابلی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
طراحی پل کابلی |
|
دفعات مشاهده: 4426 بار | دفعات چاپ: 871 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
creativity in engineering teaching |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
خلاقیت در آموزش مهندسی- مقاله به زبان انگلیسی است |
|
دفعات مشاهده: 5221 بار | دفعات چاپ: 1037 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
فصل نامه سوم - محدودیت های آموزشی دانشگاه های مهندسی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه سوم- دانشگاه های مهندسی چه چیزهایی را یاد نمی دهند |
|
دفعات مشاهده: 4795 بار | دفعات چاپ: 991 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
فصل نامه دوم- الزامات مهندسی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه دوم- الزامات مهندسی |
|
دفعات مشاهده: 4659 بار | دفعات چاپ: 964 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
فصل نامه اول- تعریف مهندسی |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
فصل نامه اول- تعریف مهندسی |
|
دفعات مشاهده: 4621 بار | دفعات چاپ: 927 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
ارزیابی درونی گرروه های آموزشی دانشگاه |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشگاه |
|
دفعات مشاهده: 4611 بار | دفعات چاپ: 950 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
موسسین شاخه |
|
|
| تاریخ ارسال: 1398/3/6 | |
|
موسسین شاخه |
|
دفعات مشاهده: 4456 بار | دفعات چاپ: 908 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر |
|
|
|
|
|
|
|
|
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد . |
|
|
|