اداره رفاه و تعاون- بیمه عمر
پرداخت غرامت بیمه عمر در سال ۱۴۰۲

حذف تصاویر و رنگ‌ها

پرداخت غرامت بیمه عمر در سال ۱۴۰۲ به بیمه شدگان در طول قرارداد مبلغ ۱۹/۸۰۰/۰۰۰تومان از طرف سازمان بازنشستگی می باشد.

مدارک لازم :

۱- درخواست کتبی وارث جهت دریافت بیمه عمر متوفی

۲- کپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی متوفی دو سری

۳-  اصل و کپی گواهی فوت از ثبت احوال و گواهی علت فوت از بیمارستان

توجه : لازم به ذکراست برای تکمیل فرم تعیین استفاده کننده از سرمایه بیمه عمر شخصا به اداره امور رفاهی سرکار خانم مرادمند( داخلی ۳۸۶۱ ) مراجعه نمایند.

   

نشانی مطلب در وبگاه اداره رفاه و تعاون:
http://idea.iust.ac.ir/find-104.13809.31885.fa.html
برگشت به اصل مطلب