دانشکده مهندسی صنایع- کنفرانسها و همایشها
همایش کاربرد رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کسب و کار

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1393/3/27 | 

AWT IMAGE

همایش کاربرد رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کسب و کار

همایش کاربرد رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کسب و کار به همت معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت در ۱۵ مهرماه سال ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس http://socialbi.ir/ مراجعه نمایند.

هدف اصلی از برگزاری این همایش، تبدیل تهدیدهای کسب‌وکار به فرصت‌ها از طریق هوش کسب‌وکار است. این امر از طریق ایجاد بستری برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و واحدهای صنعتی و نیز تبادل اطلاعات بین استادان، دانشجویان، پژوهشگران، مهندسان و صنعت گران این رشته حاصل خواهد شد.

کلیت محورهای برگزاری این همایش بحث، بررسی و ارائه روش‌های راهبردی و کاربردی در حوزه‌های «روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی»، «بازاریابی در حوزه اینترنت» و «هوش کسب‌وکار و گسترش اطلاعات در حوزه کسب‌وکار» است.

از دیگر اهداف همایش می‌شود به «آشنایی کلی با هوش کسب‌وکار»، «تاثیر شبکه‌‌های اجتماعی در بازاریابی» و «برقراری ارتباط پویا بین بخش علمی (دانشگاه‌ها و پژوهشگران) و بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی» اشاره کرد.

محورهای همایش عبارتند از:

- روابط عمومی نوین و رسانه‌های اجتماعی

- تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان

- کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات

- تاثیر رسانه‌های نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف

- هوش کسب و کار در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی

- تحلیل داده‌های حجیم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

- تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب و کار

- ابزارهای داده‌کاوی در هوش کسب و کار

- پردازش زبان طبیعی و متن‌کاوی

- هوش کسب و کار اجتماعی

و محورهای مرتبط دیگر . . .

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی صنایع:
http://idea.iust.ac.ir/find-61.5330.33524.fa.html
برگشت به اصل مطلب