همایش کاربرد رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کسب و کار همایش کاربرد رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کسب و کار به همت معاونت ارتباطات و اطلاعرسانی دولت در ۱۵ مهرماه سال ۱۳۹۳ برگزار میشود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس http://socialbi.ir/ مراجعه نمایند. هدف اصلی از برگزاری این همایش، تبدیل تهدیدهای کسبوکار به فرصتها از طریق هوش کسبوکار است. این امر از طریق ایجاد بستری برای ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی دانشگاهها و واحدهای صنعتی و نیز تبادل اطلاعات بین استادان، دانشجویان، پژوهشگران، مهندسان و صنعت گران این رشته حاصل خواهد شد. کلیت محورهای برگزاری این همایش بحث، بررسی و ارائه روشهای راهبردی و کاربردی در حوزههای «روابط عمومی و شبکههای اجتماعی»، «بازاریابی در حوزه اینترنت» و «هوش کسبوکار و گسترش اطلاعات در حوزه کسبوکار» است. از دیگر اهداف همایش میشود به «آشنایی کلی با هوش کسبوکار»، «تاثیر شبکههای اجتماعی در بازاریابی» و «برقراری ارتباط پویا بین بخش علمی (دانشگاهها و پژوهشگران) و بخش خصوصی با استفاده از ظرفیتهای رسانهها و شبکههای اجتماعی» اشاره کرد.
محورهای همایش عبارتند از: - روابط عمومی نوین و رسانههای اجتماعی - تاثیر رسانههای اجتماعی در بازدهی سازمان - کارکرد رسانههای اجتماعی در علوم ارتباطات - تاثیر رسانههای نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف - هوش کسب و کار در حوزههای روابط عمومی و بازاریابی - تحلیل دادههای حجیم در رسانهها و شبکههای اجتماعی - تحلیل شبکههای اجتماعی و هوش کسب و کار - ابزارهای دادهکاوی در هوش کسب و کار - پردازش زبان طبیعی و متنکاوی - هوش کسب و کار اجتماعی و محورهای مرتبط دیگر . . . |