دانشکده مهندسی راه آهن- صندیدزاده.اساتید
رزومه فارسی د.صندیدزاده

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها

محمد علی صندیدزاده

تحصیلات:

  1. دکتری مهندسی- برق کنترل : دانشگاه صنعتی امیرکبیر(انجام تحقیقات رساله در  دانشگاه کوئینزلند استرالیا)   1379 با درجه عالی

عضو هیات علمی   دانشگاه علم و صنعت ایران ـ دانشکده مهندسی راه‌آهن

موضوع رساله: طراحی و بهبود سیستم هدایت اتوماتیک قطار بدون راننده با استفاده از هوش محاسباتی

  1. فوق لیسانس مهندسی برق- کنترل : دانشکده فنی دانشگاه تهران ، 1372

موضوع پایان نامه : بهینه سازی و شبیه سازی کنترل برق و ترافیک  قطارهای مترو

  1.  لیسانس مهندسی برق- الکترونیک : دانشکده فنی دانشگاه تهران، 1370
  2. دیپلم ریاضی و فیزیک : دبیرستان امام صادق(ع) قم ، معدل 23/19 ،‌رتبه 22کنکور سراسری منطقه یک سال 1366  و رتبه 3  درس ریاضی

 ResearcherID Profile : Sandidzadeh M.A
  ORCiD Profile: Sandidzadeh M.A
  Google Scholar Profile: Sandidzadeh M.A   

سوابق کاری و تخصصی

1-  عضو هیات علمی گروه راه آهن برقی و کنترل وعلائم دانشگاه علم وصنعت ایران  1379 تا کنون

انجام پرو‍ژه های مختلف تحقیقاتی ، استاد راهنما ومشاور دانشجویان مقطع دکتری،  کارشناسی ارشد، تدریس دروس کارشناسی ارشد نظیرکنترل وعلائم؛ کنترل وعلائم پیشرفته، کنترل ترافیک،  کنترل فازی و کاربرد درراه آهن، کنترل مدرن، شبکه های عصبی وکاربرد در راه آهن، بهینه سازی انرژی در راهبری قطار و دروس کارشناسی نظیر کنترل اتوماتیک، علائم وارتباطات 1و 2، ماشینهای الکتریکی ، راه آهن برقی، مبانی مهندسی برق

  1. مشاور شهردار قم در امور حمل ونقل 1386-1384
  2. مشاوره  فنی برای  قطارهای شهری  کرج- شیراز- اصفهان وتبریز – ادامه خط مهرشهر به هشتگرد  در بخشهای مختلف با همکاری با مدیر طرح یا مشاور  و نیز مشاور شهردار قم در امور حمل ونقل ریلی  1381 به بعد
  3. مدیر گروه راه آهن برقی دانشکده مهندسی راه آهن 1382-1380
  4. مدیر مهندسی و نگهداری کنترل، سیگنالینگ و مخابرات شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) 1385-1371 : در این شرکت در قالب مدیریت وکارشناسی مهندسی،    مواردی تخصصی همچون طراحی مقدماتی وتفصیلی سیستم ، نظارت بر نصب تجهیزات الکتریکی مترو، انجام آزمایشات ساخت و راه اندازی ، تحویل موقت و دائم سیستم ، مذاکرات فنی با پیمانکاران مختلف خارجی ، مذاکرات قراردادی ، انجام مناقصه بین المللی و ارزیابی فنی مالی پیشنهادات دریافتی در مقاطع مختلف پروژه متروی تهران انجام گرفته است سیستم های مرتبط به این واحد عبارتند از : کنترل برق ،SCADA، کنترل ترافیک ، سیگنالینگ ، کنترل سیستم هدایت قطار، سیستم مخابرات رادیویی قطارها، شبکه فیبر نوری مترو، سیستمهای ارسال داده ها، شبکه های کامپیوتری، سیستمهای تلفنی و غیره انجام شده است.
  5.  مرکز تحقیقات و  دانشکده  مترو:  1377-1371
انجام پژوهشهای مرتبط با صنعت حمل ونقل ریلی شهری، تدریس دورس مختلف در دانشکده مترو در رشته های برق مترو و ایمنی

7-مرکز تحقیقات نیرو(متن) : 1373-1372

تهیه مشخصات فنی ساخت پایانه های راه دور در سیستم دیسپاچینگ

8- مرکز تحقیقات مخابرات ایران : 1370

طراحی وساخت کد کننده منچستر در سیستم مخابرات نوری

9- همکاری باشرکت توسعه تجهیزات خاتم 194-1385: پروژه های سیگنالینگ توسعه شرقی خط 2 متروی تهران، سیگنالینگ موقت شمال خط یک متروی تهران، سیگنالینگ توسعه جنوبی خط یک متروی تهران به ایستگاه کهریزک، سیستم حفاظت اتوماتیک قطار 160 کابین قطارهای متروی تهران، سیستم حفاظت اتوماتیک قطار 42 لکوموتیو خط 5 متروی تهران

مقالات و آثار منتشر شده :

الف- کتاب

  1. Controlling and Simulation of Stray Currents in DC Railway by Considering the effects of Collection Mats , Chapter 9 of Infraustructure Design, Signalling and Security in  Railway, M.A. Sandidzadeh & A. Shafipour, 2012. published by Intech.
  2. Improvement of Automatic Train Operation using Enhanced Predictive Fuzzy Control Method, Chapter 5 of Reliability and safety in Railway, M.A. Sandidzadeh & B. Shamszadeh, 2012 published by Intech.
  3. کنترل و سیگنالینگ مقدماتی و پیشرفته در مهندسی راه آهن، تالیف و گردآوری :  محمدعلی صندیدزاده، انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم وصنعت ایران ، انتشارات نقش گستران، بهار 1392 تهران، شابک 6329-600-978
  4. FuzzyDirect Torque Controlled Induction Motor Drives for Traction with Neural Compensation of Stator Resistance, Chapter 6 of Induction Motors, Applications, Control and Fault Diagnostics, Mohammad Ali sandidzadeh, Amir Ebrahimi and Amir Heydari, 2015 published by Intech

ب- مجلات

              
[1].       M.A. Sandidzadeh, A. Khodadadi ,” Optimization of Balise Placement
in a Railway Track using a Vehicle, Odometer and Genetic Algorithm”, Journal of Scientific and Industrial Research, No 70, March 2011, pp 210-214. (ISI)

[2].       Mohammad Ali Sandidzadeh, Amir  Heydri, Ali Khodadad, “Genetic algorithm and particle swarm optimization algorithm for speed error reduction in railway signaling system”, Journal of Adaptive Control and Signal Processing,  Vol 27 issue 6, June 2013, PP. 478-486 (ISI)

[3].       A. Heydari, M.A. Sandidzadeh, S. Farshad, " A novel method for estimation of train speed and location using traction motor voltage and current", Rail and Rapid Transit part Mechanical,  No. 226(4), Nov. 2012, PP. 421-433. (ISI)

[4].       Mohammad Ali Sandidzadeh, Mehdi Dehghani, ” Intelligent condition monitoring of railway signaling in train detection subsystems”, Journal of Intelligent and Fuzzy Systems, Vol 24, 2013, pp 859-869. (ISI)

[5].       Hengameh Shamsipour , Mohammad Ali Sandidzadeh, Masoud Yaghini, “Solving Capacitated p-Median Problem by a  New Structure of Neural Network”, Vol 19(8), 2012, PP 305-319. (ISI)

[6].       Kebriaei, Sandidzadeh, Asaei, Mirabadi , ” Component  sizing  and  intelligent  energy  management  of  a  heavy  HEV  based  on  real  drive  cycle”, Journal of Rail and Rapid Transit, 2015 (ISI)

[7].       Alaei, Sandidzadeh, “Optimal Speed Control of a Multiple-Mass Train for Minimum Energy Consumption Using Ant Colony and Genetic Algorithms”,  Journal of Rail and Rapid Transit, 2015 (ISI)

[8].       Mohammad Ali Sandidzadeh, Hossein Sharifi, “Wheel Profile Wear Monitoring Enhancement using Image Processing Techniques”, Wulfenia Journal, Vol. 20, March 2013, pp 77-105. (ISI)

[9].       M.A. Akbari, M.A. Sandidzadeh, " A New Method for Speed Estimation and Parameters Identification of Traction PMSM based on MRAS ",  International Journal on Science & Technology, Sept. 2011, pp 149-157

[10].     M.A.  Sandidzadeh, S. Akbari, " A Fuzzy Based Solution for Improving PowerQuality in Electric Railway Networks", Journal of Modern Applied Science, Vol 6, No. 2, Feb., 2012

[11].     K. Zareei, A. Mirabadi, M.A. Sandidzadeh, "Detection and Identification of Failure in Point Machine  by Fuzzy Algorithm", Journal of Transportation, Iran, 2011 (in Farsi)

[12].     M.  Sandidzadeh,  S. Safarkhani, “ Simulation of Train Dynamics in Subway System”, Journal of  Transportation Research, Vol.4, N0. 2 2007  (in Farsi)

[13].     M.  Sandidzadeh , R. Golkar “A Data Logger Development in the Automatic Train Protection (ATP ) System –Case Study in Tehran Metro”, Vol 2, No 1, 2008, ICASTOR Journal of Engineering, India.

[14]. A. Ebrahimi, M.  Sandidzadeh, “Fuzzy Logic Control of Regenerative Braking in DC Electrical Railway, Vol. 2, No. 1, 2008, ICASTOR Journal of Engineering, India.

[15].     M.  Sandidzadeh, M. Menhaj, “ Improvement of Automatic Train Control System by Multistage Control & Fuzzy Dynamic Optimization”, Journak of Amirkabir, 2004., Vol. 14, No. A-56. (in Farsi)

[16].     M. Sandidzadeh, M.B. Menhaj, S. Ghadrdani, Li Peng, " An Intelligent Traffic Control for Subway System", Journal of China Railway Science, Vol. 21, No. 2, June 2000, p 111-118

[17].  S.F.  Mahdavizadeh, M.A. Sandidzadeh, M.R. Aghamohammadi, " Dynamic Classification of Power System via Kohonen Neural  Network", International Journal of Computational Engineering Research, Jan-Feb 2012, Vol 2, No 1, pp 46-55

[19]امید خانفرخانی 1* و محمدعلی صندیدزاده،"بررسی جامع جدیدترین راهحلهای ارائه شده برای طراحی ایمن سیستم دربهای جدا کننده سکو در ایستگاههای متروو مجله علمی ترویجی فناوری حمل و نقل ، 1396

[18]: علی اصغر سرابادانی ، محمدعلی صندیدزاده ، سیامک فرشاد " محاسبات حالت گذرای جریان اتصال کوتاه به روش تبدیل لاپلاس در شبکه راه آهن بزقی ACباسیستم تغذیه اتوتزانسفورماتور"، فصلنامه مهندسی حمل ونقل ، سال پنجم شماره 3، بهار 1393، صفحه  336-329
[19]: حمید  کشاورز، بیژن معاونی ، ،محمدعلی صندیدزاده، " طراحی شبیه ساز سیستم اینترلاکینگ راه آهن بر اساس دینامیک رویدادمحور در نرم افزار متلب"، فصلنامه مهندسی حمل ونقل، 1394

[20] : محمدعلی صندیدزاده، صالح اکبری ، مجید نجفی ، "  تشخیص خطای میله شکسته تراکشن موتور القایی سه فاز قفس سنجابی"   ، مجله حمل و نقل وتوسعه، بهمن 1388

[21] : هنگامه شمسی پور ، مسعود یقینی، محمدعلی صندیدزاده، " مکانیابی بهینه ایستگاه های اتوبوس شهری با استفاده از رویکرد شبکه عصبی رقابتی بازگشتی و الگوریتم ژنتیک" ، فصلنامه مهندسی ترافک ، پاییز 1389

[22]: : علی زمانی، محمدعلی صندیدزاده،" خطایابی مدار راه فرکانسی با استفاده از منطق فازی"، مجله راه سوم، پاییز 88 صفحه 11 تا 16

[23]:  سرباز روح ا... رضوی ، محمدعلی صندیدزاده ، " اصلاح ساختار درایو شامل شاخه مقاومتی بدون تلفات به منظور بازگشت توان حالت باززایی در ترمز الکتریکی قطارهای برقی" ، مجله راه سوم پاییز 1390، صفحات 60 تا 64

[24]: محمدعلی صندیدزاده، بابک شمس زاده، " تنظیم بهینه سیستم هدایت خودکار قطاربا استفاده از الگوریتم ژنتیک" مجله راه سوم ، بهار 1390 ، صفحات 48 تا 52

[25]: Z. Hasanzadeh, M.A. Sandidzadeh, “Improving the Availability of Railway Route Setting System by Applying Monte Carlo Based Simulation”, Rahe Sevom journal, Vol 14, No. 18, Spring 2013, pp 95-100.

هستی جعفری، محمدعلی صندیدزاده، کیوان قصیری،"بررسی سطوح تمامیت ایمنی با استفاده از درخت خطای فازی (مطالعه ی موردی در صنعت ریلی)"،  امیر قوی بازو، فصلنامه مهندسی حمل و نقل، شماره 3 جلد 8 سال 1396

ج- همایش ها

[1]: Sandidzadeh M., Menhaj M., Ghadrdani S., “ Modelling the human operator decision making for   railway traffic control based on intelligence of computing techniques”, Proceedings of Conference on Railway Eng. (CORE 98), Australia, pp.273-278, Sept. 1998.

[2]: محمدعلی صندیدزاده، سعید قدردانی ، محمدباقر منهاج ، “  طراحی یک کنترل کننده فازی جهت تنظیم ترافیک قطارها “ ،‌چهارمین کنفرانس حمل ونقل ریلی ، آبان 77،  دانشکده فنی دانشگاه تهران، تهران.

[3]: Sandidzadeh M., M. Menhaj “ Multistage Fuzzy Train Control” ,  IASTED/ Artificial Intelligence and Soft Computing conference pp.128-133, May 2001, Cancun, Mexico. 

[4] Sandidzadeh M., Menhaj M., et al, “ Transmission Media Modelling in Automatic Train Control System”  IASTED/ Modelling and Simulation conferenc pp303-308, May 2001, Pittsburgh , USA.

[5] : Sandidzadeh M., Menhaj M., et al  “ Simulation of Chopper Controlled DC Series Traction Machine in Motoring and Braking Modes for Tehran Metro Application”, World Congress on Railway Research, Oct. 1999, Tokyo, Japan. .

[6]: محمدعلی صندیدزاده ، سیدجواد موسوی، محمدباقر منهاج ، “ توسعه  یک سیستم خبره جهت تشخیص خطای سیستم برق مترو“ ،مجموعه مقالات  نخستین  همایش حمل ونقل ریلی شهری، صفحه 53-63 ، تهران، آبان 78.

[7]: Sandidzadeh M., Menhaj M.,et al.  “A Simulator For Automatic Train Protection Using Visual C++ “ Urban Rail Transport Conference, Tehran, Nov. 1999.  (English Lang.),[Received the best paper awards]

[8] : Sandidzadeh M., Menhaj M., Bahram Kouhi “A Simulation Approach to Computerize the Relay Interlocking System of Tehran Suburban Line”, Urban Rail Transport conference, Tehran, Nov. 1999.

[9] : Sandidzadeh M., Menhaj M., Shams H., “Assessment of Automatic Train Operation (ATO) for Tehran Metro by Simulation “,5th Rail transport ,Tehran, March 2000. 

 [10] : Sandidzadeh M., Menhaj M., Majedi M. “A Model for Command Transfer between Audio Frequency Track Circuits and Train Onboard Equipment”, 5th Rail transport conference ,Tehran, March 2000. [ Received the best paper awards]

[11]: Massoud Ramin, Sandidzadeh Mohammadali “ Modelling & Simulation of Stray Current in Tehran Metro System”- Proceedings of Conference on Railway Eng. (CORE 98),Australia, pp.43-47, Sept.,1998.

[12]: محمدعلی صندیدزاده،  “ تحلیل ومقایسه کیفی روشهای کنترل ترافیک در سیستم  را ه آهن شهری“ ،‌ ششمین کنفرانس کنترل ترافیک ، خرداد 80، تهران.

[13]:  محمد علی صندیدزاده ، ”کنترل بهینه حرکت قطار توسط شبکه های عصبی” ، ششمین کنفرانس حمل و نقل ریلی ، آبان 1380 ، تهران

[14]: محمد علی صندیدزاده ، ”مدلسازی گیرنده سیستم کنترل اتوماتیک قطار جهت دریافت سیگنالهای مدارهای راه کد شده ” ، ششمین کنفرانس حمل و نقل ریلی ، آبان 1380 ، تهران

[15]: محمد علی صندیدزاده ، احمد میرآبادی ”‌تحلیل سیستم مدیریت زمان در متروی تهران بر اساس همزمانی با سیگنالهای GPS  ”‌،‌همایش سیستمهای تعیین موقعیت ماهواره ای ، تهران ، مهرماه 80

 [17]: A. Mirabadi, M. Sandidzadeh, “ Trial of an Integrated Navigation System for Railway Application”, 2nd Conference of Satellite Based Positioning System., Oct. 2001, Tehran.

[18]: M. Sandidzadeh, “ Fuzzy Optimization with Branch & Bound Technique- Application in Train Control System” , Proceeding of International Conference on Computing (CIC’2001), Nov. 2001, Mexico City.

 [19]: M. Sandidzadeh, A. Mirabadi “Automatic Fare Collection System in Tehran Metro lines 1&2”,Proceeding of  LE Rail Conference, Paris, France, Sept. 2003.

[20]: A. Mirabadi, M. Sandidzadeh,F. Schmid “ Fault  Tolerant Train Navigation System Via Integration of GPS,Balises,Tachometers and Doppler radar” AREMA  Conf.USA,2002

 [21]: A. Mirabadi, M. Sandidzadeh  “Kalman Filtering Approachto Integration of Balises, Tachometer sand Dupler Radar for Train Navigation Applications ”,IRSE Conference, England,  Sept. 2003

 [23] : احمد میرآبادی، سید فرید قنادپور، محمدعلی صندیدزاده  " شبیه  سازی وتحلیل روشهای بلاک بندی خطوط راه آهن در سیستم سیگنالینگ بلاک ثابت"، هشتمین همایش حمل ونقل ریلی ، آبان ماه 85، دانشگاه  علم وصنعت ایر ن ، تهران

[24]: داود  مصطفی تونبق ، محمد علی صندیدزاده  و احمد میرآبادی " ولتاژ و نشتی جریان ریل ناشی از ناوگان برقی و شبـیه سازی آن در متروی تهران" همایش صنعت ناوگان، دیماه 85، دانشگاه صنعتی شریف ، تهران

 [25]: محمدعلی صندیدزاده،میثم اسکندری  "نوآوریها در عرصه سیستم های حمل ونقل ریلی در قرن 21" ، هفتمین کنفرانس حمل ونقل و ترافیک تهران، اسفند 1385

[26]: سامان آزادی ، احمد میرآبادی ،  محمدعلی صندیدزاده، "بهینه سازی مصرف انرژی قطار با استفاده از الگوریتم ژنتیک " هفتمین کنفرانس حمل ونقل و ترافیک تهران، اسفند 1385

[27]: امیر ابراهیمی ،  محمدعلی صندیدزاده، احمد میرآبادی ،"الگوریتمی برای سیستم های اینترلاکینگ کامپیوتری کنترل حرکت قطار"  هفتمین کنفرانس حمل ونقل و ترافیک تهران، اسفند 1385

[28]: امیر ابراهیمی، محمدعلی صندیدزاده ، سیامک فرشاد "کنترل ترمز بازگشتی قطار و افزایش کارایی ان در بازگرداندن انرزی به شبکه تغذیه با استفاده از منطق فازی "، هفتمین کنفرانس سیستمهای فازی ،  شهریور 86 ، دانشگاه فردوسی مشهد

[29]: سید محسن علیزاده طباطبایی، محمد علی صندید زاده " ارائه مدل نگهداری و تعمیرات (نت) ناب جهت صنعت مترو" ، کنفرانس نگهداری وتعمیرات ، آبان 86، تهران

 [30]: امید اوژدل نیا، محمدعلی صندیدزاده، محمدعلی رضوانی، "امکان سنجی تبدیل ترنست های هفت واگنه DC متروی تهران به ترنست های هشت واگنه با تحلیل روی سیستم ترمز ترنست ها" نهمین کنفرانس حمل ونقل ریلی ، آبان 1386، دانشگاه علم وصنعت ایران

[31]: امیر ابراهیمی ، محمدعلی صندیدزاده، " بهینه سازی الگوریتم سیستم های اینترلاکینگ کامپیوتری کنترل حرکت قطار"، نهمین کنفرانس حمل ونقل ریلی ، آبان 1386، تهران

[32]: محمدعلی صندیدزاده، صالح اکبری، مجید نجفی، " تشخیص خطای میله شکسته تراکشن موتور القایی سه فازقفس سنجابی مبتنی برآزمایشهای عملی و روش المان محدود "، نهمین کنفرانس حمل ونقل ریلی ، آبان 1386، تهران

 [33]: M. A Sandidzadeh, B. Rahmanzadeh, " Approaches for Efficient Hardware Realization of the Advanced Encryption Standard Algorithm on the Railway Industry Application", 9th Rail Transportation conference, Tehran, 2007, Oct.

[34]: Z. Hasanzadeh, M.A Sandidzadeh, " The Reliability Evaluation of Interlocking System for Improving the Operation Factors- A Case Study in Tehran Metro",proceeding of IASTED Modelling & Simulation Conf., Quebec Canada, 2008 pp. 274-279.

[35]:محمدعلی صندیدزاده، محسن قاسم زاده ، محسن مخلص آبادی فراهانی، " طرح نوین سیستم تطبیق عملکرد دربهای قطار و دربهای سکو در مترو" ، دهمین کنفرانس حمل ونقل ریلی شهری آبان 87 تهران

[36]: مهدی مشکسار، محمدعلی صندیدزاده، " طراحی وساخت دستگاه تشخیص وهشدار فرار واگن با قابلیت اطمینان بالا" ، دهمین کنفرانس حمل ونقل ریلی شهری آبان 87 تهران

 [37]: A. Aghaiefar, M.A.  Rezvani, M.A. Sandidzadeh, "  Safety Evaluation Of Buildings In The Vicinity Of Railway Tracks And Compliance With ISO14837-1 "  Aug. 2009, , International Railway Safety Conf., Sweden

 [38]: Z. Hasanzadeh, A. Mirabadi, M.A. Sandidzadeh, "Monte Carlo Based Reliability and Availability Analysis and Improvementof Electronic Railway Route Setting" , 2nd Int. Congress on Recent Advances in Railway Engineering, Sept. 2009, IUST, Tehran, Iran.

[39]: حمید ابراهیمی، حمیدرضا فلاح رمضانی، محسن کلانتری، محمدعلی صنیدزاده، " بررسی و شبیه سازی کنترل برداری موتورهای القایی خطی یک طرفه بکار رفته در سیستم های حمل ونقل درون وبرون شهری به شیوه ی نوین"، دومین کنفرانس پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن، مهر 1388، دانشگاه علم وصنعت ایران، تهران

[40]: محسن کلانتری، حمیدرضا فلاح رمضانی، محمدعلی صندیدزاده؛ " بررسی الگوی مصرف برق کاربران خانگی واصناف و راهکارهای مصرف بهینه برق" ، چهاردهمین کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق، دانشگاه کرمان، اردیبهشت 88

 [41]: محمد کبریایی، محمدعلی صندیدزاده، " ارتباط مستقیم دو قطار، ساده ترین راه افزایش ایمنی و ظرفیت شبکه ریلی در ایران" ، 11 امین کنفرانس حمل ونقل ریلی، آبان 88، تهران

[42]: مهدی دهقانی، محمدعلی صندیدزاده ، " پایش وضعیت مدار راه های فرکانس صوتی بوسیله ی الگوریتم های هوشمند"،  11 امین کنفرانس حمل ونقل ریلی، آبان 88، تهران

[43]: محمدعلی صندیدزاده، منیره عزیزی، " تحلیل بکارگیری سیستم تشخیص موانع (Obstacle Detection System)  در خطوط راه آهن شهری- مطالعه موردی متروی تهران" ، اولین کنفرانس تصادفات و سوانح جاده ای وریلی ، آذر 88 زنجان

[44]: مهدی دهقانی ، محمد علی صندیدزاده، " عیب یابی تجهیزات سیگنالینگ خطوط ریلی با استفاده از روش های نوین به منظور افزایش ایمنی سیر و حرکت"  ، اولین کنفرانس تصادفات و سوانح جاده ای وریلی ، آذر 88 زنجان

[45]:محمد کبریایی ، محمد علی صندیدزاده، "افزایش ایمنی سیر و حرکت قطارها و استفاده بهینه از ظرفیت شبکه ریلی در ایران به کمک روش های ترکیبی تشخیص و کنترل قطارها"  ، اولین کنفرانس تصادفات و سوانح جاده ای وریلی ، آذر 88 زنجان

[46]:  محمد علی صندیدزاده، نجمه بلبل امیری  " ارزیابی ریسک سیستم سیگنالینگ با استفاده از رویکرد تجزیه و تحلیل مخاطرات سیستم های پیچیده ریلی "  ، اولین کنفرانس تصادفات و سوانح جاده ای وریلی ، آذر 88 زنجان

[47]: محمدعلی صندیدزاده ،هستی جعفری، کیوان قصیری ، امیر فوی بازو،" سطح تکامل ایمنی  در ترمز قطاربا استفاده از درخت خطای فازی" سیزدهمین کنفرانس حمل ونقل ریلی ، ابان 1390

[48]: محمد کبریایی،محمدعلی صندیدزاده و احمد میرآبادی، " محاسبه وانتخاب اجزای لکوموتیو مانوری هیبرید به منظور بهینه سازی مصرف سوخت وکاهش آلودگی در ایران" کنفرانس مدیریت وبهینه سازی انرژی ، مرداد 89 تهران

[49]: حمید رضا فلاح رمضانی ، محمدعلی صندیدزاده ، بهمن قربانی واقعی " طراحی کنترل کندده ای برای ثابت نگهداشتن فاصله شکاف هوایی بین خط وقطار مگلو" ، 12 امین همایش حمل ونقل ریلی ، آبان 89 تهران

[50]: علی  سیاهوشی ، بیژن معاونی ، محمدعلی صندیدزاده، "ارائه یک آلگوریتم هوشمند کنترل اتوماتیک قطار با تکیه بر تئوری  سیستم های چند عامله "، 12 امین همایش حمل ونقل ریلی ، آبان 89 تهران

[51]: هنگامه شمسی پور، مسعود یقینی ، محمدعلی صندیدزاده ،" مکانیابی بهینه دپوهای تعمیر ونگهداری واگنهای مسافری در شبکه حمل ونقل ریلی کشور با استفاده از الگوریتم ترکیبی" ،

12 امین همایش حمل ونقل ریلی ، آبان 89 تهران

 [52]: هنگامه شمسی پور، مسعود یقینی ، محمدعلی صندیدزاده ، " ارزیابی کارایی الگوریتم های تخصیص برای مسئله p-median ظرفیت دار12 امین همایش حمل ونقل ریلی ، آبان 89 تهران

[53]: محمدعلی صندیدزاده ، هستی  جعفری ،کیوان  قصیری، امیرقوی بازو، " سطح تکامل ایمنی در ترمز قطار با استفاده از درخت خطای فازی "، 13 امین همایش حمل ونقل ریلی ، آبان 1390 تهران

[54]: حمید مرادی، محمدعلی صندیدزاده، ادیب ابریشمی فر، " استفاده از تجهیزات ریلی وزیر ساخت تاسیساتی بر اساس سیستمهای ارتباطی- مخابراتی به منظور افزایش بهره وری" ، 13 امین همایش حمل ونقل ریلی ، آبان 1390 تهران

[55]: امیر حیدری، محمدعلی صنیدزاده، محمد حیدری ، " تخمین سرعت قطار به کمک جریان و ولتاژ تراکشن موتورهای القایی جهت افزایش قابلیت اطمینان عملکرد سیستم های سرعت سنج قطار"یازدهمین کنفرانس بین المللی حمل  ونقل وترافیک ، اسفند 1390 ، تهران

[56]: هنگامه شمسی پور؛ محمدعلی صندیدزاده ، " مدلسازی و حل  مسئله تعیین سایز ناوگان با استفاده از مسیر  یابی وسایل نقلیه  "، دوازدهمین همایش بین المللی حمل ونقل وترافیک، اسفند 1391 تهران

[57]: M.A. Akbari, V. Irani, M.A. Sandidzadeh, “Sensorless Torque and Speed Control of Traction Permanent Magnet Synchronous Motor for railway applications based on Model reference Adaptive System”, 5th Symposium on Advances in Science and Technology ,Mashhad Iran, Mashhad, Iran, May 2011

[58]: مهدی بهادری (دانشجو) ، محمدعلی صندیدزاده، " روش پیشنهادی جهت تست وتحویل گیری سیستم سیگنالینگ ATP"، سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن – اردیبهشت 92 تهران دانشگاه علم وصنعت ایران، اردیبهشت 1392، دانشگاه علم وصنعت ایران

[59]: محمدعلی صندیدزاده، سید محسن برهانی، " بررسی احتمال پدید آمدن خطای خطرناک در اینترلاکینگ CBIبا فرض وجود نرخ های متفاوت خطا برای پردازشگرهای آن"، پانردهمین همایش بین المللی حمول نقل ریلی ، مهرماه 1392، تهران

[60]: محمدعلی صندیدزاده، پژمان صالحی، "  رهیافت هوشمند کنترل ترافیک مترو با استفاده از منطق فازی( مطالعه موردی خط یک متروی تهران)"، "، پانردهمین همایش بین المللی حمول نقل ریلی ، مهرماه 1392، تهران

[61]: محمدعلی صندیدزاده، محسن برهانی، " نقش شبیه سازی حرکت قطارها در کنترل اتوماتیک

ترافیک قطارهای سریع السیر"،اولین همایش ملی راه آهن سریع السیر در ایران، اردیبهشت 1393 تهران

[62]:محمدرضا علایی، محمدعلی صندیدزاده، توفیق فیضی، " کنترل بهینه  پروفایل سرعت جهت کمینه کردن مصرف انرژی در راهبری قطار"، اولین همایش ملی راه آهن سریع السیر در ایران، اردیبهشت 1393 تهران

[63]:محمدعلی صندیدزاده، سید محسن برهانی ، " تعیین مکان بهینه استقرار قطار نجات با استفاده از نرم افزار شبیه سازی و ارائه راهکارهای کاهش زمان امداد رسانی در حمل ونقل ریلی "، شانزدهمین همایش حمل ونقل ریلی ، آبان 1393 تهران

[64]: محمد فرامرز زاده، محمدعلی صندیدزاده، " استفاده از کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) در کنترل حرارت هیترهای سوزن"، چهارمین همایش بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن ، اردیبهشت 94، تهران

[65]:  محمدعلی صندیدزاده، سید ابوالفضل بهره دار، پژمان صالحی " بررسی مدلها، روشها و اقدامات کنترل نویز آکوستیک در سیستم تهویه قطارهای درون شهری( مطالعه موردی : قطارهای متروی تهران)" ، چهارمین همایش بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن ، اردیبهشت 94، تهران

[66]: علیرضا شیرازیان- محمد علی صندیدزاده- محمدحسن زاده، "لزوم ایمنی و شناسایی ریسک سیستم سیگنالینگ در حمل و نقل ریلی" ، 17 امین همایش بین  المللی  حمل ونقل ریلی ، تهران، آبان 1394

مقالات کنفرانس دانشجویی

[1]: مهدی مالکی ، محمد صادق خلفی، محمدعلی صندیدزاده ، بررسی ساختار پایانه های راه دور در شبکه کنترل برق متروی تهران ، اولین همایش دانشجویی حمل و نقل ریلی ، آذرماه 80، تهران

[2]: مهدی مالکی ، محمد صادق خلفی، محمدعلی صندیدزاده ، ویژگیهای نرم افزاری سیستم SCADA ، اولین همایش دانشجویی حمل و نقل ریلی ، آذرماه 80، تهران.

[3]: پیمان کریمی فرد، محمدعلی صندیدزاده ، سعید قمری، گئورگ قره پتیان، شبیه سازی سیستم کنترل چاپری موتورهای تراکشن  جریان مستقیم سری ‌، اولین همایش دانشجویی حمل و نقل ریلی ، آذرماه 80، تهران

[4]:مهرداد نزهتی شعاری، احمد میرآبادی، محمدعلی صندیدزاده، "کنترل برداری سنسورلس موتورهای ترکشن با استفاده از فیلترهای کالمن تعمیم یافته (EKF) " سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[5]: :مهرداد نزهتی شعاری، احمد میرآبادی، محمدعلی صندیدزاده، "شبیه سازی کنترل درایوهای کنترل مستقیم گشتاور(DTC) در کاربرد موتورهای تراکشن القایی" سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[6]: مرتضی بابایی، محمد علی صندیدزاده  " شبیه سازی مدلی از مگلو(Maglev) " سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[7]:محمدعلی صندیدزاده، سعید محسنی " افزایش خط تهران گرمساربا پیاده سازی سیستم کنترلی قطار اروپا(ETCS) " سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[8]: سید سعید موسوی، وحید شجاعی، محمدعلی صندیدزاده " شبیه سازی و پایدار سازی سرعت حرکت قطارحرکت  قطار با استفاده از فیدبک حالت "  سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[9]: بهاره رحمانزاده، محمدعلی صندیدزاده " بررسی وتحلیل بکارگیری سیستم جمع آوری خودکار کرایه در حمل ونقل ریلی" سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[10]: علیرضا طالبی ، محمدعلی صندیدزاده "کاربرد موتورهای خطی در شبکه راه آهن شهری   ( مترو)" سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[11]: مهدی مشکسار ، محمدعلی صندیدزاده "بهینه سازی استراتژیهای مصرف بهینه سوخت در قطار به کمک جعبه ابزاربهینه سازی درMATLAB " سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[12]: محمدعلی صندیدزاده، سعید محسنی  "آنالیز تقاضای سفر در مسیر تهران- گرمسار تا سال 1402" سومین همایش دانشجویی حمل ونقل ریلی ، اردیبهشت 86 ، دانشگاه علم وصنعت، تهران .

[13]: سید مهدی فهیمی گیلانی، محمدعلی صندیدزاده، " طراحی و ساخت کارتخوان غیر تماسی بر پایه استاندارد Mifare "، کنفرانس دانشجویی برق، اصفهان، شهریور 1386

[14]:  محمد علی صندیدزاده ، سعید قمری ، " بررسی سیستم کنترل متمرکز برق شبکه قطار شهری تبریز" ، دومین همایش دانشجویی خمل ونقل ریلی ، آبان ماه 83  ، دانشگاه علم وصنعت ایران .

[15]: محمدعلی صندیدزاده ، مهدی نصیر دیوانی " لغزش در سیستم مترو"  ، دومین همایش دانشجویی خمل ونقل ریلی ، آبان ماه 83  ، دانشگاه علم وصنعت ایران .

                                                    

جوایز و نشان های دریافتی

  1. محقق نمونه دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران- 1382
  2. محقق نمونه دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران- 1380
  3. اسفند 78: دریافت لوح تقدیر مدیر نمونه از ریاست محترم جمهوری جهت مشارکت در راه اندازی فاز یک متروی تهران
  4. اسفند 1378: عنوان سوم مقاله های منتشره در پنجمین کنفرانس حمل و نقل ریلی دانشگاه علم وصنعت ایران
  5. آبان 1378: عنوان دوم مقاله های ارائه شده در اولین کنفرانس حمل و نقل ریلی شهری
  6. ژانویه 2000: جایزه دانشگاه کونینزلند استرالیا برای مشارکت عالی در تحقیقات
  7.  فروردین 1376: انتخاب به عنوان یکی از مدیران نمونه شرکت متروی تهران
  8. سپتامبر 2008: رئیس جلسه کنفرانس Modeling & Simulation , IASTED Conference , Quebec, Canada   و دریافت حکم مربوطه (Chair of Conference Session)
  9. خرداد 87: دریافت گواهی ثبت اختراع" طراحی و ساخت دستگاه تشخیص هشدار فرار واگن" از اداره ثبت و اختراع کشور
  10.    مهرماه1392 ، عنوان مقاله اول در حوزه مدیریت ترافیک و بهره برداری، 15 امین همایش حمل ونقل ریلی ، تهران

فعالیتهای علمی و مهندسی و بازدیدهای خارج از کشور

مراکز مهندسی و کارخانجات سازنده تجهیزات کشورهای زیر در قالب انجام آزمایشات فنی        تجهیز ات  مترو و مذاکرات فنی و قراردادی ، کنفرانس و اجلاس مورد بازدید قرار گرفته اند:

  1. ژاپن  ( اکتبر 1999) :مرکز تحقیقات راه آهن ژاپن، کنفرانس WCRR”99  ، متروی توکیو
  2.  چین(ژانویه  2013،اکتبر 2011،فوریه 2009، جولای 2008، فوریه 2008،سپتامبر 2006، مارس 2001 ، مه 2000، اکتبر 99، آوریل 99، نوامبر 98، اکتبر98، آگوست 98، آگوست 97، ژوئن 95) : کارخانجات مختلف سازنده تجهیزات سیگنالینگ  و انجام آزمایشات قبولی سیستم و مذاکرات فنی و قراردادی  ونیز کارگاههای کاری برای اتصال تجهیزات ATP  به قطار
  3.  سوئد(ژوئن 2016، آوریل 2016، مه 2015، جولای 2014،آگوست 2008، ژانویه 2002،‌آگوست 2000، ژانویه 2000، آوریل 98) : بازدیداز مرکز آموزشی شرکت بمباردیه ،  امضای قرارداد ، مذاکرات فنی و آزمایشات تجهیزات کنترل وسیگنالینگ خطوط متروی تهران
  4.  انگلستان ( دسامبر 98، ژانویه 97) : آزمایش مدارهای راه ، مذاکرات با مسئولین متروی لندن

    و نیو کاسل ، مرکز تولید مدارهای  راه  فرکانس صوتی شهر پلی موث

  1. فرانسه (سپتامبر 2006، آوریل 2003 ،سپتامبر 2000، آوریل 98، ژانویه 97) : مذاکرات فنی و آزمایشات تجهیزات سیگنالینگ و تجهیزات فروش بلیط
  2.  ایتالیا : ( سپتامبر 2000 ، آوریل 2003) : انجام مذاکرات طراحی  سیستم های کنترل اتوماتیک بلیت
  3.  اسپانیا( اکتبر 2015، ژوئن    98  ، اکتبر2002):  اجلاس سیستم OTN در بارسلون، انجام مذاکرات طراحی تفصیلی سیستم سیگنالینگ مترو در بیلبائو، اجلاس اتحادیه راه آهنهای شهری UITP در مادرید
  4.  فنلاند( ژانویه 2000) : آزمایش نرم افزارهای مسیر سازی مترو
  5.  روسیه ( آگوست 96) :  مذاکره با مسئولین متروی مسکو و سنت پترزبورگ  وبازدیدهای مختلف فنی
  6. استرالیا(از سپتامبر 97 تا فوریه 98) : دانشگاه کوئینزلند مرکزی ، مرکز مهندسی راه آهن ، تحقیقات رساله دکتری
  7. مالزی ( فوریه 1998) : بازدید از راه آهن شهری کوالالامپور
  8. سوریه و لبنان( فوریه 1995 و فوریه2006و جولای 2011) : بازدید از دانشگاه حلب و دمشق و زیارت
  9. لهستان (ژانویه 97) : مذاکره فنی با مسئولین متروی ورشو و بازدید از کارخانه ساخت ریل
  10. بلژیک ( ژوئن 2013، سپتامبر 2000 و مارس 2009) : بازدید فنی از سازنده تجهیزات کنترل اتوماتیک بلیط ومذاکره با شرکت OTNSYSTEMS برای تجهیزات انتقال داده ها و شرکت در دوره OTN
  11. کره جنوبی ( سپتامبر 2000): بازدید فنی از سازنده تجهیزات کنترل اتوماتیک بلیط
  12. سوئیس ( آگوست 2000): بازدید فنی از سازنده تجهیزات کنترلی داخل کابین
  13. مکزیک ( نوامبر 2001) : کنفرانس بین المللی علوم کامپیوتری و بازدید از متروی مکزیکو سیتی
  14. رومانی ( آوریل 2002) : اجلاس اتحادیه راه آهنهای شهری UITP
  15. پرتغال ( آوریل 2005) : زیر کمیته تجهیزات الکتریکی اتحادیه راه آهنهای شهری UITP
  16. آلمان( جولای 2006، سپتامبر 2008و سپتامبر 2010، سپتامبر 2012، سپتامبر 2014، آوریل 2015) : مذاکره وبازدید از سازنده  سیستم و تجهیزات سیگنالینگ، بازدید از نمایشگاه Innotrans برلین و نمایشگاه لجستیک حمل و نقل مونیخ
  17. تایلند ( آوریل و جولای 2007 ، نوامبر 2008 ، فوریه 2009، فوریه 2010و فوریه 2011، ژانویه  2015 ، جولای 2015) : کنفرانس Railway Expansion  ، بازدید از دفتر شرکت بمباردیه در بانکوک و مذاکرات طراحی مهندسی و قراردادی برای تجهیز 160 کابین متروی تهران به ATP ، پروژه سیگنالینگ توسعه خط 1 و 2  متروی تهران و پشنهادات برای همکاری برای مناقصات آتی
  18. اتریش( مارس 2008 ، ژوئن 2009) : : امضای قرارداد حفاظت اتوماتیک قطار برای 160 دستگاه کابین قطارهای متروی تهران با شرکت بمبادریه ، شرکت در اجلاس 58 ام UITP
  19. کانادا ( مه 2008) : کنفرانس مدلسازی و شبیه سازی ،IASTED، ارائه مقاله ورئیس جلسه ، شهر کبک
  20. عراق( شهریور 1380،شهریور 82، فروردین 84، شهریور 84، فروردین 87 ، فروردین 88 و آبان 89، خرداد 91، تیر 93، فروردین 94، آذر 94، فروردین 95) : زیارت از اماکن متبرکه، راهپیمایی اربعین،  شرکت در نمایشگاه بصره و عرضه سیستم OTN
  21. عربستان سعودی( 1377،بهمن 1381، تیرماه 1384) : حج عمره و حج تمتع
  22. چک ( سپتامبر 2008) : بازدید از راه آهن شهری و ببن شهری پراگ
  23. مجارستان ( سپتامبر 2008) : بازدید از راه آهن شهری وبین شهری بوداپست
  24. ترکیه ( سپتامبر 2008و 2011 ) : بازدید از قطار سبک شهری فرودگاه استانبول به شهر و امضای قرارداد سیگنالینگ توسعه خط یک متروی تهران به ایستگاه کهریزک با شرکت بمباردیه
  25. امارات ( اوریل 2011 و آگوست 2011) : شرکت در اجلاس UITP و عرضه شرکت در نمایشگاه مربوطه، شرکت در دوره آموزش اقتصادی
  26. هند ( مارس 2013): بازدید از شرکت MEDHA در کارهای سیگنالینگ و مذاکره و بازدید از شرکت  های مشاور و سازنده تجهیزات ریلی
  27. دانمارک ( سپتامبر 2014) : بازدید از کپنهاگ و قطار شهری
  28. نروژ ( سپتامبر2014): بازدید از اسلو و سیستم حمل ونقل ریلی

قراردادهای صنعتی منعقد شده به عنوان مجری

1- مطالعه و ارائه راه حل در زمینه مشخصات فنی درجهت ساخت چهار واگن مترو – کارفرما: صنایع دفاع    –1381

2- مطالعه وبررسی طراحی کامل سیستم کنترل قطار در محور تهران – مشهد-کارفرما: صنایع دفاع    –1381

3- بررسی و تحلیل و آموزش سیستم مخابرات وکنترل مرکزی متروی تهران از دید تعمیر ونگهداری - کارفرما: صنایع دفاع    –1382

4- بررسی و تحلیل و آموزش سیستم سیگنالینگ متروی تهران - کارفرما: صنایع دفاع    –1382

5- تهیه مشخصات فنی – اقتصادی سیستم Train Link   قطارهای راه آهن - کارفرما: صنایع دفاع    –1382

6- تهیه مشخصات فنی سیگنالینگ محور بافق- مشهد  - کارفرما: صنایع دفاع    –1382

7- بررسی زیر سیستمهای ETCS  شرکت بمباردیه در جهت استفاده در راه آهن ایران - کارفرما: صنایع دفاع    –1382

8- مطالعه جامع سیستم کنترل و فروش بلیت مترو - کارفرما: صنایع دفاع – مجتمع شهید بابایی   –1383

9- سیستم سیگنالینگ بلاک متحرک  ( طرح 102 ) - کارفرما: شرکت رجا    –1383

10- مطالعه جامع کلیدهای DC    ( طرح 102 )- کارفرما: شرکت پارس سوئیچ–1382

11- طراحی واگنهای باری مسقف و لبه بلند-  کارفرما: مجتمع صنایع  شهید کلاهدوز-1384

12- بررسی و مطالعه  مهندسی تجهیزات برق و مکانیک   در  یک  مسیر خاص و معین   قطار شهری

کارفرما: سازمان گسترش ونوسازی صنایع – 1384

13- تهیه اسناد فنی قرارداد EPC تجهیزات مترو در مسیرخاص معین کارفرما: سازمان گسترش ونوسازی صنایع –  1384

14- تعامل مهندسی برای ساخت کلید DC  بین سازندگان خارجی و داخل- پروژه ماده 45 – کارفرما : شرکت پارس سوئیچ   1384

15- بررسی سیستم های مختلف اینترلاکینگ ، تهیه استانداردها و مشخصات مطلوب راه آهن  - کارفرما : مرکز تحقیقات راه آهن ایران-1385

16- بررسی مهندسی و ارائه خدمات پروژه گشایش اعتبار ارزی در راه آهن برقی گلشهر – هشتگرد از دیدگاه مهندسی – بازرگانی   - کارفرما: شرکت عمران شهرهای جدید وزارت مسکن -1384فعالیتهای

مختلف  دانشگاهی و صنعتی

عضو کمیته بین المللی UITP  در زمینه تجهیزات الکتریکی و ایمنی راه آهن شهری

راه اندازی دوره کارشناسی ارشد راه آهن برقی ( هم اکنون این دوره در حال اجرا می باشد)

مدیر گروه راه آهن برقی دانشگاه علم وصنعت –1382-1380

سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی راه آهن 1382-1380

مدیریت مرکز کامپیوتر و IT دانشکده مهندسی راه آهن از زمستان 1383 تا 1385

مدیریت کتابخانه دانشکده مهندسی راه آهن  سالهای 1381 و 1384

عضو کمیته راه اندازی دوره دکتری و کارشناسی ارشد کنترل و علائم

عضو کمیته بین المللی راه اندازی آکادمی راه آهن در کشورهای خاورمیانه (DGMO)    با نظارت UIC ماموریت به شهرهای تبریز جلفا، اراک و یزد از طرف دانشگاه جهت بررسی و بازدید سیستم های مربوط به راه آهن

ارائه طرحهای مختلف پژوهشی به ارگانهای مختلف شامل :

- بررسی و مطالعه جامع بهینه سازی انرژی در سیستم حمل و نقل ریلی و  یافتن استراتژیهای مربوطه در فازهای طراحی و بهره برداری طرج بین دانشگاهی بین دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه زنجان

- امکان سنجی انتقال تصاویر سیستم تلویزیون مدار بسته ایستگاههای متروی تهران به مرکز فرمان و ارائه طرح ارائه شده به متروی تهران

- تحلیل جامع ، مدلسازی، شبیه سازی  و مطالعات بهینه سازی انرژی  و امکان سنجی بکارگیری سیستم بازیافت انرژی  (Regenerative Braking) در سیستم متروی تهران ـ ارائه شده به متروی تهران جهت طرح 40-60

- طرح مطالعه جامع انتخاب بهینه سیستم های شبکه تغذیه و درایوهای الکتریکی حمل و نقل شهری- ارائه شده به سازمان کنترل ترافیک

- بررسی و مطالعه جایگزینی سیستم اینترلاکینگ الکترونیکی در سیستم اینترلاکینگ رله ای راه آهن برقی تهران- مهرشهر  ، ارائه شده به شرکت متروی تهران

- امکان سنجی تغییر محل مرکز فرمان راه آهن برقی تهران- کرج از طبقه سالن انتظار به ساختمان دیگر و ارائه راه حلهای لازم، ارائه شده به شرکت متروی تهران

فعالیتهای تحقیقاتی (استاد راهنما پایان نامه های کارشناسی ارشد)

  1. طراحی و شبیه سازی بالیس نوع غیرفعال در سیستم کنارخط ETCS، دانشجو: امیرحسین عبابافها، آبان 1394، دانشگاه علم وصنعت ایران
  2. تعیین استراتژی بهینه حرکت جهت کاهش مصرف انرژی لکوموتیو مبتنی بر روش‌های حساب تغییرات و مقایسه با روش تغییر سطوح سرعت حداکثر، دانشجو: محمدضا مهدی زاده خرداد 94 دانشگاه علم وصنعت ایران
  3. طراحی و ساخت تطبیق گر بین ماشین سوزن های الکترو مکانیکی B700K و اینترلاکینگ بر پایه پروتکل CAN BUS دانشجو: مهدی بهادری؛ خرداد 1394 دانشگاه  علم وصنعت ایران
  4. تشخیص و شناسایی خطا مبتنی بر سیگنال در سامانه ی سوئیچ خط با استفاده از شبکه عصبی و پیاده سازی آزمایشگاهی، دانشجو: وحیدبشکار اسفند 1393 ، دانشگاه علم وصنعت ایران
  5. بهینه سازی انرژی در کنترل هدایت قطاربا استفاده از الگوریتم کولونی مورچگان، دانشجو: محمدرضا علایی خرداد  1393 دانشگاه علم وصنعت ایران
  6. طراحی سیستم بهینه ذخیره و مصرف انرژی در وسایل نقلیه ریلی الکتریکی، دانشجو: توفیق فیضی، خرداد 1393 دانشگاه علم وصنعت ایران
  7. مدل‌سازی و شبیه‌سازی شبکه ریلی مبتنی بر دینامیک رویداد محور، دانشجو: حمیدرضا کشاورز، اسفند 1392 دانشگاه علم وصنعت ایران
  8. استفاده از روش های مبتنی بر PSO در بهینه سازی  مصرف انرژی قطار، دانشجو: محمد دارابی ، بهمن 1391 دانشگاه علم وصنعت ایران
  9. بهینه سازی مصرف انرژی  قطار با استفاده از روش یادگیری تقویتی، دانشجو: مجید  آذین فر؛ بهمن 1391 دانشگاه علم وصنعت ایران
  10. محاسبات حالت گذرای اتصال کوتاه در شبکه ی راه آهن برقی AC با سیستم تغذیه ی اتوترانسفورماتور، دانشجو: علی اصغر سرآبادانی، خرداد 1391 دانشگاه علم وصنعت ایران
  11. کنترل سرعت موتور القایی خطی یک طرفه با لحاظ نمودن تغییرات اثر انتهایی، دانشجو: شیلا مطلق، بهمن 1390 دانشگاه علم وصنعت ایران
  12. شبیه سازی کنترل گشتاور و دور موتور سنکرون مغناطیس دائم سه فاز بدون استفاده از سنسور سرعت، دانشجو: محمدعلی اکبری، خرداد 1390 دانشگاه علم وصنعت ایران
  13. شبیه سازی و آنالیز سیستم تهویه محلی و بهبود آن بر اساس تکنولوژی متمرکز در ایستگاه های مترو، دانشجو: مصطفی قربانعلی پور ، اسفند 1389
  14. طراحی و شبیه سازی کنترل دینامیک سیستم شناوری قطار مغناطیسی به منظور بهبود زمان تغییرات فاصله شکاف هوایی، دانشجو: حمیدرضا فلاح رمضانی ، تیر ماه 1389
  15. محاسبه و انتخاب اجزای لکوموتیو مانوری هیبرید و استراتژی کنترل آن برای دستیابی به بازده بالای انرژی برای استفاده در راه آهن، دانشجو: محمد کبریایی، مهرماه 1388
  16. تشخیص انواع خطاهای سیم بندی استاتور موتور القایی و انجام تست آزمایشگاهی با دستگاههای مربوطه دانشجو: سید سعید موسوی فروردین 1388 دانشگاه علم وصنعت ایران
  17. شناسایی و تحلیل عیوب مدار راه­های فرکانس صوتی با استفاده از روش­های هوشمند- دانشجو: مهدی دهقانی  دیماه 88- دانشگاه علم وصنعت ایران
  18. طراحی سیستم های میکروکنترلی با قابلیت اطمینان بالا و پیاده سازی آن در ساخت دستگاه تشخیص و هشدار فرار واگن – دانشجو: مهدی مشکسار 1387- دانشگاه علم وصنعت ایران
  19. بررسی سستمهای درب محافظ سکو وطراحی و شبیه سازی ( ساخت) سیستم نوین تطبیق دریهای سکو و دربهای قطار- دانشجو: محسن قاسم زاده مشهدی- 1387، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  20. پایداری در برنامه زمانی قطار-  دانشجو: مرتضی بابایی - 1387، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  21. شبیه سازی سیستم هدایت خودکار قطار در متروی تهران بر اساس استراتژی کنترلی فازی پیش بین- دانشجو: سید بابک شمس زاده - 1387، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  22. بررسی ، آنالیز وشبیه سازی بریکر های هیبریدی جریان مستقیم - دانشجو: محسن مخلص آبادی فراهانی 1386- دانشگاه علم وصنعت ایران
  23. بررسی  جریانهای سرگردان  و پتانسیل ریل در راه آهن برقی DC  و شبیه سازی آنها در خط 2 متروی تهران- دانشجو: میثم اسکندری 1386- دانشگاه علم وصنعت ایران
  24. طراحی و ساخت کارت خوان کارت مغناطیسی و پیاده سازی روش رمز نگاری AES - دانشجو: بهاره رحمانزاده 1385- دانشگاه علم وصنعت ایران
  25. طراحی و پیاده سازی سیستم شبیه سازی بلاک بندی خطوط ریلی با استفاده از الگوریتم هوشمند - دانشجو: سعید محسنی  1385- دانشگاه علم وصنعت ایران
  26. ساخت و پیاده سازی نمونه آزمایشگاهی کارتخوان غیر تماسی وبررسی سیستم AFC قطار شهری تهران - دانشجو: سید مهدی فهیمی 1385- دانشگاه علم وصنعت
  27. طراحی شبکه تراکشن بر پایه شبیه سازی کامپیوتری – دانشجو:  شیرین صفرخانی  1384 – دانشگاه علم وصنعت
  28. طراحی یک سیستم Data Logger در سیستم حفاظت اتوماتیک قطار های متروی تهران- دانشجو : رضا گلکار –1383- دانشگاه علم وصنعت ایران
  29. بررسی سیستم کنترل متمرکز برق مترو و سیستم قطار شهری تبریز- دانشجو: سعید قمری –1383 - دانشگاه علم وصنعت ایران
  30. بررسی جریانهای سرگردان  در سیستم حمل ونقل ریلی برقی، مدلینگ و شبیه سازی آن درمتروی تهران- دانشجو داود مصطفی تونبق-1385- واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد
  31. طراحی سیستم اتوماسیون تشخیص خطای برق مترو توسط سیستم خبره (پروژه فوق لیسانس-  دانشجو: سید جواد موسوی ، نقش : استاد راهنما 1377)
  32. مدلسازی وشبیه سازی جریانهای سرگردان در مترو ( پروژه فوق لیسانس  ، دانشجو : رامین مسعود، نقش:  استاد راهنما1376 )
  33. کنترل لغزش قطار با استفاده از روش مد لغزشی (پروژه فوق لیسانس -  دانشجو: اسماعیل هدایتی ، نقش : استاد راهنما1377)
  34. شبیه سازی کنترل چاپری موتورهای تراکشن  DC   با تاکید بر موتورهای سری (پروژه فوق لیسانس-  دانشجو: پیمان کریمی فرد ، نقش: استاد راهنما1376 )
  35. شبیه سازی کنترل چاپری موتورهای تراکشن  DC   با تاکید بر موتورهای تحریک مجزا (پروژه فوق لیسانس-  دانشجو: مسعود بیگی حبیب آبادی ، نقش: استاد راهنما1376 )
  36. شبیه سازی سیستم تبادل اطلاعات بین خط وقطار ـ تجهیزات کنار خط(پروژه فوق لیسانس-  دانشجو: مجید اداوی ، نقش: استاد راهنما1377)
  37. شبیه سازی سیستم تبادل اطلاعات بین خط و قطار ـ تجهیزات داخل کابین(پروژه فوق لیسانس-  دانشجو: مهدی ماجدی  ، نقش: استاد راهنما1377)
  38. تحلیل و شبیه سازی سیستم اینترلاکینگ  (پروژه فوق لیسانس-  دانشجو: بهرام کوهی جله کران  ، نقش: استاد راهنما1377)
  39. کنرل اتوماتیک قطار با استفاده از منطق فازی از دیدگاه ترافیک (پروژه فوق لیسانس-  دانشجو: سعید قدردانی ، نقش: استاد راهنما1376)
  40. تحلیل وشبیه سازی سیستم اتوماسیون تاسیسات در مترو (BAS)   (پروژه فوق لیسانس، دانشجو: فرنوش نوبخت بالو ، نقش:  استاد راهنما ـ 1377)

فعالیتهای تحقیقاتی (استاد مشاور پایان نامه های کارشناسی ارشد)

  1. تشخیص و شناسایی خطا در سیستم سوزن با استفاده از روش های مبتنی بر سیگنال ، دانشجو: محسن امینی فرد، خرداد 1390
  2. پایش وضعیت پروفیل چرخ فولادی با روش مبتنی بر پردازش تصویر و ارائه مدل سایش تدریجی  دانشجو: حسین شریفی ، بهمن 1388 دانشگاه علم وصنعت ایران
  3. تشخیص وشناسایی خطا در ماشین سوزن با استفاده از روش منطق فازی دانشجو: خدیجه زارعی  بهمن 1388 دانشگاه علم وصنعت ایران
  4. تخمین سرعت موتور تراکشن القایی برای تعیین موقعیت قطار- دانشجو: امیر حیدری، 1388 دانشگاه علم وصنعت ایران
  5. آنالیز سطح تکامل ایمنی با در نظرگرفتن عدم قطعیت ها با استفاده از تئوری فازی و مطالعه موردی آن در سیستم ترمز قطار – دانشجو: امیر قوی بازو 1388، دانشگاه علم وصنعت ایران
  6. ارائه روش حل ابتکاری جدید برای مسئله جانمایی- تخسیص  مطالعه موردی : دپوهای تعمیر ونگهداری در شبکه حمل و نقل ریلی کشوردانشجو: شمسی پور بهمن 1388 دانشگاه علم  وصنعت ایران
  7. تشخیص اشیای متحرک در محدوده خطوط راه آهن با استفاده از تکنیکهای پردازش تصویر، دانشجو: مصطفی نمازی  ، نقش : استاد مشاور، 1385، دانشگاه علم وصنعت ایران
  8. کنترل مستقیم گشتاور با استفاده از منطق فازی، دانشجو: امیر ابراهیمی   ، نقش : استاد مشاور، 1387، دانشگاه علم وصنعت ایران
  9.  مانیتورینگ و تشخیص وضعیت عملکردی ماشین سوزنهای الکتریکی راه آهن با اعمال فیلتر کالمن ، دانشجو: ایمان صادقی    ، نقش : استاد مشاور، 1387، دانشگاه علم وصنعت ایران
  10. کنترل سرعت بدون حسگر موتورهای القایی به روش رویتگر مود لغزشی تطبیقی ، دانشجو: امیر حیدری  ، نقش : استاد مشاور، 1387، دانشگاه علم وصنعت ایران
  11. بهینه سازی منحنی حرکت قطار با استفاده از آلگاریتم ژنتیک ، دانشجو: سامان آزادی    ، نقش : استاد مشاور، 1386، دانشگاه علم وصنعت ایران
  12. شبیه سازی سیستم حفاظت اتوماتیک قطار(پروژه فوق لیسانس، دانشجو: حسن زنحانی ، نقش:  استاد مشاور ـ 1377)
  13. شبیه سازی سیستم عملکرد اتوماتیک قطار(پروژه فوق لیسانس- دانشجو:حسین شمس سبزوار،‌نقش:  استاد مشاور1377)
  14. طراحی و پیاده سازی نرم افزاری سیستمFTA in SCADA در پستهای فوق مدرن تراکشن، دانشجو : علیرضا منیری، نقش : استاد مشاور1385، علم وصنعت
  15. شبیه سازی STAT Com در راه آهن برقی، دانشجو: علی مقامی، نقش : استاد مشاور، 1386، علم وصنعت

فعالیتهای تحقیقاتی ( راهنمایی سمینارهای کارشناسی ارشد)

  1. تعیین مکان بهینه استقرار قطار نجات به روش شبیه سازی، دانشجو: سید محسن برهانی ، بهمن 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  2. تأمین ایمنی با استفاده از تکنیکهای افزونگی ( Redundancy) در سیستم های شبکه ریلی دانشجو: آرتا فرهودی ، بهمن 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  3. بررسی ساختار ماشینهای سوزن از دید مکانیک شامل نیروهای وارد کننده بر تیغه ها، گشتاور مورد نیاز و انتخاب موتور، میله ها و رادهای ماشین و نیز بدنه ماشین ، دانشجو: افشین فرشادی نیا، بهمن 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  4. بررسی شاخص های RAMS با هدف افزایش قابلیت دسترسی ناوگان؛ دانشجو : بهاره جوانبخت، بهمن 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  5. سیستم انتقال مخابراتی OTN و کاربرد آن در راه آهن، دانشجو: طیبه نثاری، بهمن 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  6. ایمنی در پستهای کمپکت تراکشن، دانشجو: احسان رضایی، بهمن 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  7. cable loop و کاربرد آن در سیگنالینگ راه آهن، دانشجو: مجید ثقه  الاسلامی ، بهمن 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  8. کاربرد تکنولوژی های نوین سیستمهای کنترل گسترده ،مدیریت هوشمند ساختمان و ارتباطات در پدافند غیر عامل قطارهای شهری، دانشجو: شهروز شیرازی، بهمن 1392 ، دانشگاه علم صنعت ایران
  9. سیستم ارتباطات و انتقال اطلاعات در راه آهن ج.ا.ا ، دانشجو: علی یعقوبی زاده ، بهمن 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  10. بررسی سیستم های ارتینگ ، هم پتانسیل سازی وحفاظت در مقابل صاعقه مورد استفاده درایستگاه های راه آهن، دانشجو: مهدی آمره، بهمن   1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  11. بررسی روشهای مختلف کنترل کننده ماشین  سوزن های گوناگون و تبادل با اینترلاکینگ، دانشجو: مهدی بهادری خرداد 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  12. نحوه کارکرد نماهای سیگنال  و چگونگی تشخیص و شناسایی خطا در آن­ها، دانشجو: وحید بشکار، 1392، دانشگاه علم صنعت ایران
  13. بررسی باند امپدانسی بکاررفته در مدار راه‌های AF، دانشجو:محمدرضا مهدی  زاده  ، بهار 1392
  14. شناسایی و کاربرد الگوریتم ها و روش های بهینه سازی در کنترل انرژی هدایت قطار، دانشجو: محمدرضا علایی ، دیماه 91 دانشگاه علم صنعت ایران
  15. بررسی استراتژی های بهینه سازی مصرف انرژی در وسایل نقلیه هیبرید الکتریکی جهت بکارگیری در قطار، دانشجو: توفیق فیضی ،آبان 91 دانشگاه علم صنعت ایران
  16. بررسی رویکرد مدل‌سازی شبکه ترافیک با استفاده از سیستم‌های گسسته پیشامد، دانشجو: حمیدرضا  کشاورز، آذر 1391 دانشگاه علم وصنعت ایران
  17. بررسی باند امپدانسی بکاررفته در سیستم های سیگنالینگ راه آهن برقی، دانشجو: فلاح رمضانی ، آبان 88، دانشگاه علم وصنعت ایران
  18. سیستمهای مشارکتی و کاربرد آنها در راه آهن ،  دانشجو: علی سیاهوشی آبان 88 دانشگاه علم وصنعت ایران
  19. طراحی سیستم جمع کننده و سیستم مانیتورینگ جریان سرگردان ، دانشجو: امین شفیع پور آبان 88  دانشگاه علم وصنعت ایران
  20. مطالعه وبررسی سیستمهای مجتمع کنترل ترافیک و تاثیر آنها بر ایمنی سیر وحرکت، دانشجو: آرمان شرقی نژاد - 1387، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  21. بررسی استانداردهای مربوط به ایمنی و قابلیت اعتماد منابع تغذیه سوئیچینگ مورد استفاده در ناوگان ریلی ، دانشجو: مهدی دهقانی - 1387، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  22. بررسی انواع خطاها در موتورهای تراکشن القایی ونحوه تشخیص و آشکارسازی آنها، دانشجو: سید سعید موسوی انچه پلی  - 1387، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  23. بررسی سیستم عملکرد خودکار قطار ، دانشجو: سید بابک شمس زاده  - 1387، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  24. تصمیم مبنی بر کامپیوتر برای بررسی اتفاقات نا معلوم در ترافیک راه آهن  وحمل ونقل ، دانشجو: مرتضی بابایی - 1387، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  25. حفاظت  سستمهای قدرت و مقایسه آن با حفاظت سیستم راه آهن برقی ، دانشجو: قاسم زاده، 1386، دانشگاه علم وصنعت
  26. استانداردها ونیازمندیهای ایمنی در زمینه اینترلاکنیگ ، دانشجو: مهدی مشکسار، 1386، دانشگاه علم وصنعت
  27. سوئیچگیرهای DC  دانشجو: مخلص آبادی فراهانی ، 1386، دانشگاه علم وصنعت
  28. بررسی ابزارهای سیستم جمع آوری خودکار کرایه AFC و استانداردهای  مربوطه، دانشجو: بهاره رحمانزاده ، 1385- دانشگاه علم وصنعت
  29. بررسی سیستمهای ETCS    دانشجو: سعید محسنی ، 1385-دانشگاه علم وصنعت
  30. جریانهای سرگردان در راه آهن برقی و راههای کاهش آن  ، دانشجو: میثم اسکندری ، 1385 - دانشگاه علم وصنعت
  31. سیستم کنترل بلیت در مترو  دانشجو: مهدی فهیمی ، 1383 - دانشگاه علم وصنعت
  32. بررسی و طراحی مفهومی سیستمهای HVS, LPS,RS دانشجو: شیرین صفرخانی ، 1383- دانشگاه علم وصنعت
  33. سیستمهای حفاظت اتوماتیک قطار دانشجو: رضا گلکار1382 - دانشگاه علم وصنعت
  34. سیستمهای SCADA دانشجو: سعید قمری ، 1382 - دانشگاه علم وصنعت
  35. کاربرد موتورهای تراکشن آسنکرون در راه آهنهای اروپا و آمریکا ، دانشجو: مهدی ستاری ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  36. ترانسفورماتورهای خشک رزینی ، دانشجو: رامین مسعود  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  37. کلیدهای فشار قوی و فشار ضعیف ، دانشجو: وحیدرضا بلوچیان  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  38. Power Line Carrier  ، دانشجو: مهدی ماجدی  ، دانشکده مهندسی مترو، 1376
  39. بررسی سیستم الکتریکی اتوبوس برقی تهران ، دانشجو: مجید اداوی  ، دانشکده مهندسی مترو، 1376
  40. تلویزیونهای مدار بسته ، دانشجو: فرنوش نوبخت بالو  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  41. کنترل رادیویی قطار ، دانشجو: حسن زنجانی  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  42. مروری بر شبکه ها و آینده ذخیره اطلاعات در کامپیوترها ، دانشجو: بهرام کوهی جله کران  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  43. انواع مالتی پلکسینگ در مخابرات تلفنی ، دانشجو: عبدالرضا سرلک  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  44. مروری بر HVDC  ، دانشجو: رضا واکف  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  45. استانداردهای RS232 ، RS422، RS485 و آی سی های مربوطه ، دانشجو: سید جواد موسوی  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  46. نرم افزارهای زمان واقعی ، دانشجو: حسن شاه محمد  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  47. ذخیره سازی انرژی ، دانشجو: مسعود بیگی حبیب آبادی  ، دانشکده مهندسی مترو، 1375
  48. کابلهای فشار قوی XLPE ، دانشجو: محمد مهدی شهبازی  ، دانشکده مهندسی مترو، 1376
  49. منطق فازی ، کنترل فازی ، دانشجو :سعید قدردانی ، دانشکده مهندسی مترو،  1375

راهنمایی پروژه های کارشناسی

تا کنون از ابتدای سال 1379 پروژه های متفاوتی از دانشکده ها و رشته های مختلف مرتبط با مباحث برق و کنترل در راه آهن به عنوان استاد راهنما  انجام پذیرفته اند که برخی از آنها  به قرارذیل می باشند:

  1. تحلیل و امکان سنجی بکارگیری  سیستم تشخیص موانع در خطوط راه آهن شهری – مطالعه موردی متروی تهران(خط 1و2)، منیره عزیزی ، دانشگاه علم وصنعت ایران، مهر 88
  2. بررسی انتخاب سیستم های کنترل، مخابرات و سیگنالینگ توسعه ی شرقی خط 2 متروی تهران- دانشجو: خراسانی 1388 دانشگاه علم وصنعت ایران
  3. ارائه نرم افزار تعمیر ونگهداری سیستم های کنترل و مخابرات مترو ( دانشجو: ملیحه موسوی) ، دانشگاه علم وصنعت ایران
  4. بررسی سیستم ترمز متروی تهران و امکان سنجی تبدیل ترنست های 7 واگنه به 8 واگنه ، دانشجو: امید اوژدل نیا - 1386، - دانشگاه علم وصنعت ایران
  5. شبیه سازی شبکه حمل ونقل ریلی توسط مدارهای الکتریکی ، دانشجو: مونا کریمی خراسانی ، دانشگاه علم وصنعت ایران ، 1384
  6. بررسی سیستم کاتنری و ایجاد ماکت  ( دانشجو امجدیان) ، دانشگاه علم وصنعت ایران
  7. بررسی سیستم لغزش در مترو ( دانشجو نصیردیوانی) ، دانشگاه علم وصنعت ایران
  8. بررسی موتورهای خطی در راه آهن ( دانشجو طالبی) ، دانشگاه علم وصنعت ایران
  9. بررسی قطارهای سبک شهری  (دانشجو محمدی) ، دانشگاه علم وصنعت ایران
  10. بررسی آسانسورهای مورد استفاده  در مترو (دانشجو تابش) ، دانشگاه علم وصنعت ایران
  11. بررسی سیستم حفاظت اتوماتیک قطار TVM300 (دانشجو مرسلی) ، دانشگاه علم وصنعت ایران
  12. سیستم های گاورنر در لکوموتیوها
  13. بررسی و شبیه سازی عملکرد موتورهای  کششی DC در خط دو مترو تهران و راه آهن برقی         ( دانشجو علی پرنیان)
  14. بررسی و امکان سنجی استفاده از سیستم تشخیص موانع در متروی تهران، مهر 1388 ، منیره عزیزی
  15. مطالعه فنی اقتصادی سیستم های کنترل ، مخابرات و سیگنالینگ برای فاز 2 توسعه شرقی خط 2 متروی تهران، مهر 1388 ، الهام خراسانی، سیده مهدیه عمادی

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی راه آهن:
http://idea.iust.ac.ir/find-18.4507.6705.fa.html
برگشت به اصل مطلب