مدیریت امور مالی- اداره اعتبارات و تعهدات
شرح وظایف اداره اعتبارت و تعهدات

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1393/10/1 | 

شرح وظایف اداره اعتبارات و تعهدات  

* تهیه و تنظیم درخواست وجه اعتبار بودجه اختصاصی از خزانه.
 

* ثبت، نگهداری و کنترل میزان اعتبارات بودجه ای و وصولی در فعالیت های بودجه ای، جاری، اختصاصی، تملک دارائیها، ردیف های متمرکز و سایر منابع در برنامه ها و سرفصلهای مختلف بودجه ای. 
 

* رعایت سقف اعتبار پیش بینی شده آیتم های بودجه تفصیلی و تطبیق هزینه ها با آیتم های بودجه تفصیلی در قالب فعالیت های هزینه ای، تملک دارائیها، طرحهای عمرانی و اختصاصی.
 

* نگهداری، ثبت و رعایت سقف اعتبارات ابلاغی واحدهای ستادی و غیرستادی دانشگاه بر اساس سیاست نظارت ها و مأموریتهای ابلاغی مربوطه.
 

* ثبت و کنترل وجوهی که به حساب درآمد اختصاصی دانشگاه واریز گردیده و مطابقت آن با وجوه واریزی به خزانه و اخذ تأئیدیه مربوطه.
 

* تهیه گزارش از اعتبارات بودجه ای واحدهای مختلف دانشگاه و سازمان های خارج از دانشگاه طی سال مالی با توجه به درخواستهای ارسالی.

نشانی مطلب در وبگاه مدیریت امور مالی:
http://idea.iust.ac.ir/find-106.14279.35488.fa.html
برگشت به اصل مطلب