روابط عمومی دانشگاه- آخرین اخبار
آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1398/4/31 | 

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه

دانشگاه علم و صنعت ایران در نظر دارد انجام خدمت مشروحه ذیل را به پیمانکاران حقوقی صلاحیت دار، واجد شرایط و توانمند با شرایط ذیل واگذار نماید.

 
ردیف

 
موضوع خدمات

تاریخ شروع و پایان قرارداد

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال)

تاریخ و زمان بازگشایی پاکات الف و ب

تاریخ و زمان بازگشایی پاکات ج

 
1

طبخ و توزیع غذای دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران در قالب قرارداد ده ماهه

 
1398/6/15 لغایت 1399/4/15

 
1.120.000.000

 
روز دوشنبه مورخ
1398/5/7
ساعت 10 صبح

 
روز دوشنبه مورخ 1398/5/14
ساعت 10 صبح

تاریخ و محل ارائه اسناد مناقصه به متقاضیان شرکت در مناقصه:
بالافاصله از زمان انتشار آگهی به مدت چهار روز در ساعات اداری (8 صبح لغایت 14) به آدرس: تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علم و صنعت ایران-اداره تدارکات- اتاق شماره 3 تلفن:77240421
نوع و تضمین شرکت در مناقصه به دانشگاه:
به یکی از شکلهای زیر:
الف) واریز نقدی به شماره حساب جاری 114410810 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران کد 1144 به نام سپرده دانشگاه علم و صنعت ایران
ب) ضمانتنامه بانکی معتبر با حداقل 3 ماه اعتبار و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر.
ج) چک تضمین شده بانکی
مهلت و محل تحویل پاکات مناقصه به دانشگاه:
تا پایان وقت اداری (ساعت 14) روز یکشنبه مورخ  1398/5/6 (به مدت دوازده روز) به آدرس تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه علم و صنعت ایران، اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه
شرایط و توضیحات مهم:
1) به پیشنهادهای فاقد تضمین یا تضمین کمتر از مبلغ تعیین شده یا بدون مهر و امضاء تعهدآور یا امضاء مخدوش و استفاده از مهر امضاء به جای امضاء اصل و پیشنهادهای مشروط و پیشنهادهایی که پس از انقضاء مدت مقرر دریافت شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2)دارا بودن گواهی تأیید صلاحیت معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجع ذیربط
3)دارا بودن توان مالی و حسن شهرت
4)دارا بودن توان مدیریتی و اجرایی و سابقه مرتبط و مفید با توجه به موضوع و حجم مناقصه بر اساس قراردادهای منعقده طی 3 سال اخیر و گواهی حسن انجام کار آنها
5)فرم شاخص های ارزیابی کمیته فنی بازرگانی، به پیوست شرایط مناقصه می باشد.
6)پس از بازگشایی پاکت های الف و ب در کمیسیون مناقصه، پاکت های ب جهت بررسی و ارزیابی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع و پس از اعلام نظر آن کمیته پاکت های پیشنهاد قیمت ج پیشنهاد دهندگان واجد شرایط در کمیسیون مناقصه افتتاح و نتیجه مناقصه تعیین می گردد.
7)شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و دانشگاه با عنایت به صرفه و صلاح خود، هریک از پیشنهادها را قبول یا رد می نماید.
8)حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان رسمی آنها در کمیسیون مناقصه در زمان بازگشایی پاکت ها بلامانع است.
9) سایر اطلاعات و مدارک مورد نیاز مربوطه، مندرج در اسناد مناقصه می باشد.
 
Sapp.ir/iust_iran
 

نشانی مطلب در وبگاه روابط عمومی دانشگاه:
http://idea.iust.ac.ir/find-112.14457.57095.fa.html
برگشت به اصل مطلب