دومین کنفرانس صنعت پخش ایران مورخ 21 و 22 مهر ماه 1394 در مرکز همایش های بینالمللی برج میلاد برگزار میگردد. علاقمنـدان جهت کسب اطلاعـات بیشتر میتوانند به آدرس http://www.dist-conf.ir/web/persian/ مراجعه نمایند. محورهای کنفرانس: حوزه مدیریت و رهبری - برنامه ریزی استراتژیک بنگاه - مدل های کسب و کار حوزه سرمایه های انسانی و توانمند سازی - مدل های ارزیابی عملکرد - نظام های پرداخت و جبران خدمت - راه کارهای جذب، آموزش و نگهداشت نیروی انسانی حوزه منابع مالی - ارزش آفرینی اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری در صنعت - فرآیندهای تأمین مالی - استانداردهای بودجه بندی در صنعت - فرآیند کنترل های داخلی حوزه فن آوری اطلاعات - استفاده از زیرساخت فن آوری اطلاعات جهت توسعه کانال های توزیع - نقش فن آوری اطلاعات در تصمیم سازی درون و برون سازمانی - نقش آمار و اطلاعات حوزه زنجیره تأمین و لجستیک و زیر ساخت ها - مدیریت هزینه های لجستیک - رعایت استانداردهای سلامت محور - روش های مکان یابی و مسیربندی در شعب شرکت های پخش - زنجیره تأمین، انتخاب تأمین کننده و سبد توزیع کالا حوزه توسعه فروش و بازاریابی - برند سازی و بازاریابی کالاهای جدید - نقش کانال های نوین توزیع و مدل های نوین قیمت گذاری - نقش فروشگاه های زنجیره ای در کاهش هزینه های مصرف کنندگان - فروش در شرایط رکود حوزه فرابخشی و حکومتی - نقش حاکمیتی و تنظیمی دولت در توسعه، روان سازی و شفاف سازی نظام توزیع - نظام مالیاتی عادلانه و کارآمد رمز شفاف سازی های اقتصادی - سهم بری عادلانه عوامل توزیع در زنجیره تأمین و نظارت های دولتی - رفع مشکلات موجود در عرصه قاچاق کالا و حذف واسطه های غیرقانونی در نظام توزیع |